בהפועל ת"א מבינים: "נתניה לא קבוצה הגנתית, יהיו שערים"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | אריאל שלום

האדומים, שלא הפסידו ליהלומים בחוץ מאז נובמבר 2012, רוצים לחבר ניצחון שני ברציפות וסימנו את מלדה וקניקובסקי כשחקני מפתח אצל היריבה. קלינגר מבקש לצרף לפחות שלושה שחקנים בינואר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שניצחה בו את הפועל חדרה במשחק האחרון, הפועל תל אביב תחזור מחר (ראשון, 20:00, שידור ישיר בספורט4) לאצטדיון נתניה למפגש עם הקבוצה של סלובודאן דראפיץ', ששבה מבלומפילד עם ביטחון אחרי שהוציאה תיקו 0:0 מהאלופה מכבי תל אביב.

האדומים, שצפויים ליהנות מחר מתמיכה של מעל אלף אוהדים ולא הפסידו לנתניה בחוץ מאז נובמבר 2012, רוצים להמשיך במומנטום מהניצחון על חדרה לקראת משחק גביע המדינה נגד הפועל קטמון ירושלים בשבוע הבא ומקווים כי מזג האוויר לא יהיה כפי שהיה במשחק האחרון, שבו הגשם הציף את כר הדשא והקשה על פיתוח משחק יצירתי.

במועדון בוחנים אופציות לקראת חלון ההעברות הקרוב שייפתח ב-8/1, כאשר עיקר החיזוק יהיה בחלק הקדמי. ניר קלינגר מבקש לצרף לפחות שלושה שחקנים חדשים, כך שיהיו לו אפשרויות נוספות לשינויים בהרכב. הקבוצה התאמנה השבוע בסגל מלא, למעט מאור בוזגלו החולה ושחר הירש הפצוע, ועבדה בעיקר על שיפור היכולת ההתקפית והיצירתיות במעבר מהקישור לחלק הקדמי.

יחגגו בנתניה שבוע שני ברציפות? שחקני הפועל ת
יחגגו בנתניה שבוע שני ברציפות? שחקני הפועל ת"א (אודי ציטיאט)

האדומים מתכוננים למשחק שונה לחלוטין לעומת חדרה: "מכבי נתניה לא קבוצה הגנתית, בטח לא במגרשה הביתי. יהיו מחר שערים במשחק", אמר גורם במועדון. בשל היעדרו של פאטוס בצ'יראי, בהפועל תל אביב סימנו את יונס מלדה וגבי קניקובסקי כשחקני מפתח אצל היריבה, שדורשים תשומת לב מיוחדת מהבלמים והקשרים.

הרכב משוער: יואב ג'ראפי, איאד אבו עביד, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, סטפן ספירובסקי, עמנואל בואטנג, ניר לקס, אור אינברום, עמרי אלטמן, דמבה קמארה (עומר דמארי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי