איביץ': "השחקנים איבדו את הביטחון, לא הצלחנו ליצור כלום"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

המאמן הסרבי לא הסתיר את אכזבתו לאחר התיקו המאכזב של מכי תל אביב: "היו לנו בעבר משחקים כאלו חלשים, אבל הצלחנו לנצח בסוף. להבדיל משבוע שעבר, לא עשינו שום דבר ממה שאנחנו רגילים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה היום (שבת) משחק שני ברציפות ללא ניצחון, לאחר שהצהובים נפרדו ב-1:1 נגד סקציה נס ציונה, במשחק בו השוער דניאל טננבאום הוציא לראשונה כדור מהרשת לאחר 1,272 דקות, וקבוצתו איבדה שתי נקודות ליגה יקרות.

בסיום המשחק, המאמן של האלופה ולדימיר איביץ' סיפר: "ברור שהמשחק הזה היה לא טוב. מההתחלה רצינו לנצח ושיחקו בשביל זה. השחקנים איבדו את הביטחון במהלך המחצית השנייה, ולא עשינו שום דבר ממה שאנחנו רגילים לעשות".

"נס ציונה שיחקה טוב מאוד. היו לנו כבר בעבר משחקים כאלו בהם שיחקנו חלש, והפעם לא הצלחנו לעשות את השינוי. אני חושב שהמשחק היום היה ההפך לגמרי מהמשחק נגד מכבי נתניה, כי היום פשוט לא הצלחנו ליצור כלום ואנחנו חייבים להשתפר".


איביץ'. "היום לנו כאלה משחקים בעבר, אבל הפעם לא הצלחנו לעשות את השינוי" (דני מרון)

הרצף של טננבאום: "זה לא עניין רגיל וזה באמת קשה מאוד לשחק ולא לקבל שער במשך חמישה חודשים". הסיבה שיונתן כהן נותר מחוץ לסגל: "זה עניין פנימי של המועדון ואני לא מתכוון להרחיב על זה בתקשורת". בכל הקשור לכהן, גורם בכיר במכבי ת"א אישר היום לספורט1, שלא מדובר רק בשיקולים מקצועיים, והדבר בהחלט קשור לתנועת השחיטה שעשה השחקן, מיד לאחר שכבש בדרבי התל אביבי שנערך בבלומפילד לפני שבוע וחצי.

כזכור, תובע ההתאחדות החליט שלא להעמיד את השחקן לדין משמעתי והסתפק באזהרה בלבד, אולם בקבוצתו החליטו על עונש חינוכי והקשר שוב הושאר מחוץ לסגל משחק, לאחר שגם מול מכבי נתניה הוא ישב ביציע.

הקשר יונתן כהן לא נכלל בסגל, בפעם השנייה ברציפות וגורם בכיר במועדון אישר היום לספורט1, שלא מדובר רק בשיקולים מקצועיים, והדבר בהחלט קשור לתנועת השחיטה שעשה השחקן, מיד לאחר שכבש בדרבי התל אביבי שנערך בבלומפילד לפני שבוע וחצי. כזכור החליט תובע ההתאחדות שלא להעמיד את כהן לדין משמעתי והסתפק באזהרה בלבד, אולם במכבי תל אביב החליטו על עונש חינוכי והקשר שוב הושאר מחוץ לסגל משחק, לאחר שגם מול מכבי נתניה הוא ישב ביציע.


כהן ביציע. "עניין פנימי של המועדון"

מלבד איביץ', גם הבלם איתן טיבי שיתף את אכזבתו מהמשחק: "פשוט לא היינו מספיק טובים. אני חושב שיש משחקים כאלו במהלך העונה, אבל עדיין חייב להביא את הנקודות. חבל מאוד שלא עשינו את זה היום. אחרי שהם כבשו את השער שלהם, לא מצאנו את הפריצות בהגנה שלהם. קבוצה שרוצה לרוץ לאליפות לא יכולה לאבד ארבע נקודות בשני משחקים, אבל העונה עוד ארוכה. זה מאכזב מאוד לספוג שער ראשון העונה, אבל זה חלק מהמשחק"

מן העבר השני, המאמן עמיר תורג'מן היה מרוצה מהנקודה היקרה: "אני חושב שהיינו יכולים לנצח גם בסוף. ברור שזו מכבי ת"א ויש לה עוצמות אדירות, אבל בסוף כולם יכלו לראות שעמדנו טוב מולם. אחרי השער של אלעד שחף, אמרתי לו שהוא עשה היסטוריה ויזכרו אותו להרבה זמן. אם נשאר ככה, בדרך הצנועה שלנו ונמשיך להראות ככה, אני מאמין שנוכל גם להישאר בליגה".


תורג'מן. "אם נמשיך ככה נוכל להישאר בליגה" (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי