צפו בתקציר: 0:2 להפועל כפ"ס על הפועל חיפה בסמי עופר

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | מאור אלקסלסי

סיבוב חדש, קבוצה חדשה: הקבוצה מהשרון ניצחה לראשונה מזה שבעה מחזורים. מחמוד יוסף כבש בהופעת הבכורה שלו בהרכב בליגה (28), טראורה הכפיל (46). בנג'מין קוקה החמיץ פנדל. בן בסט התעמת עם הקהל בסיום

(גודל טקסט)

הסיבוב השני בליגת העל נפתח היום (שבת) עם המחזור ה-14, כאשר בסמי עופר נפגשו שתי קבוצות במטרות הפוכות לחלוטין: הפועל חיפה הגיעה לאחר הניצחון הנפלא 0:3 על בני יהודה מחזיקת הגביע והצהרות הפלייאוף העליון, בעוד הפועל כפר סבא של אופיר חיים לא ניצחה כבר שבעה משחקים ברציפות. אולם, הליגה שוב הוכיחה עד כמה היא לא צפויה. הקבוצה מהשרון נראתה נפלא וניצחה בצדק, 0:2 על אף שהחמיצה פנדל, וקפצה למקום העשירי. 

 
 
הפועל חיפה הייתה הראשונה להגיע להזדמנות כאשר גידי קאניוק הגביה כדור קרן ובן והבה כמעט כבש בדקה ה-11. כעבור שתי דקות המארחת ביצעה חילוף כפוי כאשר אדריאן רוצ'ט החליף את קוין ריינשטיין הפצוע. קאניוק בעט גבוה לשמיים ולאחר מכן המארחת השתלטה על המשחק.


נאאל עודה שורק לפנדל (מאור אלקסלסי)

בנג'מין קוקו מחמיץ פנדל (מאור אלקסלסי)

בדקה ה-28 הפועל כפר סבא יצאה להתקפה מתפרצת בדיוק לפי הספר. כדור קרן של היריבה הפך לשער לזכותה. בובקאר טראורה הגיע לכדור שהורחק על ידי ההגנה ושלח מסירת עומק מעולה למחמוד יוסף. הקשר בן ה-22, בהופעת הבכורה בהרכב במסגרת הליגה, בעט עם השפיץ וסיים בסטייל, 0:1 לכפר סבא. המארחת הייתה יכולה וצריכה להכפיל את היתרון אלא שיש היגידו שהצדק נעשה. השופט נאאל עודה שרק לפנדל שנוי במחלוקת לאחר התערבות של מערכת ה-VAR, אלא שבנג'מין קוקו נכשל מול יסמין בוריץ' שרשם הצלה גדולה.

מחמוד יוסף עם אופיר חיים. לקח את הצ'אנס ובגדול (מאור אלקסלסי)


שחקני הפועל כפר סבא חוגגים (מאור אלקסלסי)

המארחת אמנם ירדה למחצית בתחושת החמצה אך 40 שניות בלבד לקחו לה כדי לכבוש שער שני. קוקו כיפר על החמצת הפנדל והוריד כדור טוב לטראורה שבעט לרשת, 0:2 לקבוצה של אופיר חיים. השער השלישי היה קרוב-קרוב כאשר בעיטה נפלאה של קוקו נעצרה במשקוף בדקה ה-55.

חיים סילבס לא היה מרוצה ממה שראה וביצע חילוף התקפי כאשר בדקה ה-55 הכניס את גילי ורמוט (שותף למעט דקות במחזור הקודם) במקומו של טאפוקו. טראורה השנפצע במהלך כיבוש השער הוחלף בהמשך. יוסף פינה את מקומו בדקה ה-65 לדן עזריה בחילוף הגנתי כשמנגד סילבס סיים את מכסת החילופים כשהכניס את מבראן לאלה במקומו של נס זמיר בדקה ה-65.

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים (מאור אלקסלסי)

גילי ורמוט (מאור אלקסלסי)

לאלה ניסה לעזור לקבוצתו לא לוותר על המשחק. בדקה ה-71 הוא ביצע סיבוב נהדר אבל בעט החוצה, וגם קאניוק היה לא מדויק כשבעט גבוה בדקה ה-78. המארחת המשיכה ללחוץ בדקות האחרונות ובהמשך המחליף פרנסיסקו ג'וניור שניסה את כוחו בדקה ה-85. מנגד, בדקה האחרונה המארחת ניצלה מתבוסה. עומר פדידה הכין כדור על מגש לעזריה המחליף שהחמיץ מקרוב.

חיים סילבס. המחליפים לא עזרו (מאור אלקסלסי)

כתבנו מיכאל וייסרמן מוסיף כי בסיום המשחק המאכזב התעמת הקפטן עדן בן בסט עם אוהדי הפועל חיפה שכעסו על היכולת
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי