יואב כץ מודאג: "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה"

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים | מאור אלקסלסי

הבעלים חשש מהמשחק נגד כפר סבא וערך שיחות אישיות לשחקנים, מה שלא עזר. במועדון כועסים על האוהדים שקיללו את בן בסט: "זה היה מביש, הם צריכים לתת כבוד לקבוצה שבמקום החמישי". וולשמן יעזוב בינואר

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

דווקא לאחר ניצחון נהדר 0:3 על בני יהודה בסיום הסיבוב הראשון, הפועל חיפה הציגה משחק רע ונכנעה 2:0 להפועל כפר סבא בביתה. במועדון זעמו על המשחק, לא על התוצאה אלא יותר על ההפסד והגישה של השחקנים.  "זה היה המשחק הכי גרוע שלנו הגנתית והתקפית", הודה בסיום הבעלים יואב כץ והוסיף: "מאוד חששתי לפני המשחק וגם ערכתי שיחות עם כל השחקנים באופן אישי וזה לא עזר. לדעתי יש לנו בעיה מנטאלית כאשר אנחנו באים כפייבוריטים, כי כאשר אנחנו באים כאנדרדוג אז אנחנו משחקים הרבה יותר טוב.

כץ הוסיף: "זה לא צריך לקרות אבל זה קורה אצלנו ולכן כרגע יש לי חשש לקראת משחק הגביע מול בני לוד. הגולים שספגנו באו במתפרצות ולא הצלחנו לעצור אותם. מצד שני יש לנו בעיה בהתקפה כאשר בעטנו רק פעם אחת למסגרת".

גורמים במועדון מקווים כי ההפסד הזה לא יפגע בקבוצה לקראת הרצף שמחכה לה לאחר משחק הגביע – לאחר מכן יגיע הדרבי הגדול נגד מכבי חיפה. "כמו שלא התפרענו משמחה לאחר המשחק נגד בני יהודה, גם אסור לנו לבכות יותר מדי על ההפסד הזה. עלינו לחשוב קדימה", אמר שחקן בקבוצה. כעס גדול במועדון היה גם על חלק מהאוהדים שקיללו בסיום המשחק את השחקנים ובודדים מהם אף התעמתו עם הקפטן עדן בן בסט. "הקללות שלא אותם אוהדים מבישות והגיע הזמן שהם ייתנו כבוד כי הפועל חיפה כרגע במקום החמישי".


ורמוט ובן בסט. ערב רע להפועל חיפה (מאור אלקסלסי)

בינתיים, במועדון ממשיכים בשיחות עם הקשר נס זמיר על הארכת חוזהו כאשר הקשר מעוניין בחוזה לשנתיים לפחות ונראה כי השיחות יימשכו עד פתיחת חלון העברות בחודש ינואר. החלוץ אמרי וולשמן שוב לא היה בסגל של חיים סילבס ונראה כי יעזוב בעוד חודש את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי