במכבי חיפה מאוכזבים: "אנחנו פראיירים, המשחק הכי חלש שלנו"

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים | אודי ציטיאט

במועדון העבירו ביקורת על החלק ההתקפי וגם מרקו בלבול חטף על החלטותיו במהלך המשחק: "חסר לנו מחץ". לביא לא ספג כרטיס צהוב ויוכל לשחק בדרבי

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי חיפה לאחר התיקו המאופס נגד הפועל רעננה אתמול (שבת) ובעיקר מכך שהקבוצה לא הצליחה לצמק עוד יותר את הפער ממכבי תל אביב שסיימה שעתיים לפני המשחק של הירוקים בתיקו נגד נס ציונה. "אנחנו פראיירים ולא יודעים לקחת הזדמנויות. זה היה המשחק ההתקפי הכי חלש שלנו העונה", אמרו במועדון הירוק, והוסיפו: "כל התירוצים סביב הסגל החסר לא נספרים, כי גם ההרכב ללא חילופים צריך לנצח משחק כזה. בעיקר צריך לרצות יותר ולהיות ממוקדים בחלק האחרון, וזה לא קרה נגד רעננה".

במועדון גם ביקרו את קבלת ההחלטות של המאמן מרקו בלבול בכל הנוגע לחילופים: "לא יכול להיות ששחקן כמו סלליך נכנס רק בדקות הסיום, ובכלל חלוץ יחיד שהיה בסגל, גם אם מדובר בשחקן נוער, כלל לא עולה לעזרת ההתקפה. למה זימנו את נחמני אם הוא לא משחק? בלבול ביצע רק שני חילופים". אנחת רווחה במשחק הזה הייתה העובדה שהקפטן נטע לביא לא ספג צהוב שמשמעותו היה שהוא ייעדר ממשחק הדרבי בעוד עשרה ימים.

חסרונו של החלוץ ירדן שועה בחלק ההתקפי הורגש, כשעל פי הודעת המועדון הוא לא היה בסגל בשל פציעה, אך סוכנו גלעד קצב טען שהחלוץ בריא. היום נערכה פגישה בין שועה וקצב לבין נשיא מכבי חיפה יענקל'ה שחר ולא מן הנמנע שכבר בשבת הוא ישוב לסגל הקבוצה, על אף שהוא צפוי לעמוד לוועדת משמעת פנימית עוד קודם.

לאחרונה הוזכרה בית"ר ירושלים כאחת הקבוצות עם רצון לצרף את שועה, כאשר אופציה מהותית יותר שעלתה היא השאלתו לבני יהודה. "ישנה הערכה גדולה לשועה בקרב משפחת שחר, אבל מצד שני גם ישנה הבנה כי השחקן צריך להתאים את עצמו לארגון גדול ומכובד כמו מכבי חיפה", אמרו בקבוצה.


שחקני מכבי חיפה אחרי המעידה נגד רעננה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי