שועה טען שיש גורמים שמתנכלים לו, שחר דרש שיפור בהתנהגות

ירדן שועה , מרקו בלבול
ירדן שועה , מרקו בלבול | אודי צטיאט

חלוץ מכבי חיפה הגיע לפגישה עם נשיא המועדון, במהלכה התלונן שדואגים לפרסם רק את הדברים השליליים וביקש הזדמנות להוכיח את עצמו. יגאל הלל מונה למאמן מנטלי לבקשת השחקן וכחלק ממסקנות האירועים האחרונים

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הסתיימה פגישתו של בעלי מכבי חיפה, יעקב שחר, עם החלוץ ירדן שועה, נציגו גלעד קצב ואביו של החלוץ, מוטי שועה, שמטרתה הייתה ללבן את העניינים ואולי אף לקבל החלטות על ההתקשרות בין הצדדים, כתוצאה מעימות נוסף בין החלוץ למרקו בלבול באימון שלפני המשחק נגד הפועל ב"ש, בעקבותיו הוא גם נותר מחוץ לסגל.

כידוע, בסוף השבוע, לאחר שמכבי חיפה הודיעה כי החלוץ מחוץ לסגל עקב פציעה, סוכנו טען שהחלוץ "כשיר" ושכעת יהיה צורך "לקבל החלטה על עתידו". לכן, בפגישה היום שועה שפך את לבו בפני הבעלים ובין השאר טען כי ישנם גורמים במועדון שמנסים להתנכל לו ודואגים להוציא רק את הדברים השליליים הנוגעים אליו. בין השאר גם ציין שועה שהוא מרגיש שהוא ראוי להזדמנות אמיתית ומשמעותית יותר מזו שהוא זכה לה עד כה.

לאחר דברי החלוץ, שחר הבהיר לשועה, נציגו ואביו כי הוא מעוניין שהצדדים ימשיכו בהתקשרות ושהוא רואה בירדן גורם משמעותי במועדון, אחד שיכול להשפיע לטובה על מכבי חיפה. עם זאת, שחר גם דרש שינוי בהתנהלות השחקן והתנהגותו כלפי המועדון. לאחר הפגישה הבוקר, שועה צפוי לשוב לאימוני הקבוצה ועל פי הערכה ראשונית גם ייכלל בסגל במשחק הגביע בשבת נגד נס ציונה. יש לציין כי הפגישה הבוקר בין הצדדים אינה במקום ועדת משמעת פנימית והחלוץ צפוי להיענש בקרוב.

שעה קלה לאחר תום הפגישה אף התברר כי כחלק ממסקנות האירועים האחרונים וגם לבקשת ירדן שועה ונציגיו שימונה מאמן מנטלי למועדון, הודיעה מכבי חיפה כי יעקב שחר סיכם עם יגאל הלל על העסקתו כקואצ'ר אישי לשחקני הקבוצה. לספורט1 נודע שכבר במהלך חודש מאי ביקשו בסביבתו של שועה לצרף את הילל, אך אז הירוקים סירבו וכעת התקווה היא שהמאמן המנטלי יעזור לחלוץ ולשאר השחקנים בכרמל. 


שועה. צפוי לשוב לסגל, אבל ייענש עוד קודם לכן (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי