נס ציונה ושחף חוגגים: "מרגש להיות חתום על השער נגד מכבי ת"א"

אלעד שחף, אייל גולסה
אלעד שחף, אייל גולסה | דני מרון

קשר סקציה, הראשון שהכניע העונה את דניאל טננבאום, סיפר: "תמיד אני חולם על דברים טובים. זה היה הגיוני, לא משהו רחוק". תורג'מן על תמיכת ההנהלה: "פה אנחנו מאוחדים, זה לא נכון לפטר מאמנים"

(גודל טקסט)

הפתעת מחזור הפתיחה של הסיבוב השני שייכת לקבוצה המדורגת המקום האחרון בטבלה, סקציה נס ציונה שעצרה את המוליכה מכבי תל אביב באצטדיון בלומפילד עם תיקו 1:1. כידוע, זה לא רק שסקציה סחטה נקודה ממכבי תל אביב, אלא שהיא גם הייתה הקבוצה הראשונה בליגה שכובשת לרשת האלופה, תשע דקות מפתיחת המחזור ה-14.

הנקודה של נס ציונה היא יוקרתית ותוסיף בהמשך ביטחון, אבל על אף התיקו חלפו בסך הכל שעות בודדות עד שהפועל קריית שמונה והפועל כפר סבא השיגו ניצחונות שהותירו את נס ציונה עמוק במקום האחרון ובפער של ארבע נקודות וחמש נקודות מהן. משחקה הקרוב של נס ציונה יהיה בגביע המדינה בסמי עופר נגד מכבי חיפה ולאחר מכן היא תארח באצטדיון המושבה את מכבי נתניה.

כאמור, הסיפור הגדול שייך לקשר אלעד שחף, האיש שנכנס להיסטוריה של הכדורגל הישראלי כשבלם את רצף אי הספיגות של שוער מכבי תל אביב דניאל טננבאום על 1272 דקות. שחף החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב, ממנה עבר למכבי פ"ת ולמכבי נתניה לפני שחתם בנס ציונה. הקשר בן ה-22 כבר חתום העונה על שני כיבושים.

שחף אמר בסיום: "זאת היסטוריה וזה מרגש מאוד להיות חתום על הגול הזה, יחד עם כול הקבוצה. תמיד אני חולם על דברים טובים. זה היה הגיוני, לא משהו רחוק. אם ידברו על זה בעולם? מבחינתי הלוואי ובשמחה. דברו עלינו כיורדת בטוחה, אבל אל תספידו אותנו – כי אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים ונראה עוד דברים טובים בהמשך".


שחף חוגג את הרגע ההיסטורי בבלומפילד (דני מרון)

נס ציונה התייצבה למשחק בהרכב חסר במיוחד והמאמן עמיר תורג'מן ידע להתגבר על חסרונם של השחקנים הפצועים, דריס וייטנס, סבין לילאי, גיא בדש ואופיר מזרחי החולה, כשגם החלוץ רז שטיין שקם מאבל על מות אביו שותף רק ב-10 הדקות האחרונות.

המאמן עמיר תורג'מן החמיא לחניכיו: "אנחנו מאמינים בקבוצה ומביטים קדימה. נקודת התיקו משקפת את המשחק. השחקנים רוצים ועובדים קשה והתהליך הוא טוב מאוד. הלחם והחמאה האמיתיים של נס ציונה הם המשחקים נגד תשע הקבוצות שאינן במאבק למעלה, אבל ניאבק גם מולן. ידענו שמכבי תל אביב ידועה בהנעת הכדור שלה ושחקנים נוספים מצטרפים מהקו האחורי קדימה. יש לנו המון שחקנים פצועים וצעירים נכנסו להרכב והוכיחו עצמם, בתקווה שנמשיך להתקדם לעבר המטרה להישאר בליגה".

על השקט שהוא מקבל מול פיטורי מאמנים? "נס ציונה זה דבר מיוחד. מההנהלה ועד השחקנים, כולם נמצאים ביחד. זה לא נכון לפטר מאמנים, כי יש שחקנים שרואים את ההתנהלות ומתחילים לחפף ולבלף ואז באים מאמנים אחרים. לא נכון לשנות אם רואים דרך, ואצלנו החוזק הוא באחדות המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי