רעננה רוצה לצרף את גורדנה, אביטן: "התרגשתי לחזור לאמן"

רועי גורדנה מאוכזב
רועי גורדנה מאוכזב | אודי ציטיאט

נועלת הטבלה שמחה מהתיקו נגד מכבי חיפה ותנסה להתחזק בינואר. אם קפטן אשדוד שלא שיחק לאחרונה, ישוחרר - במועדון יפנו רשמית. בקבוצה החמיאו למאמן שאמר: "אני ואשר אלון מדברים אותה השפה, הניצחון יגיע"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

לא רבים האמינו שהפועל רעננה תצליח לעצור את מכבי חיפה החזקה אלא שהקבוצה הציגה משחק לחימה גדול ובמשחק הבכורה של ניסו אביטן על הקווים השיגו תיקו 0:0 יוקרתי נגד הירוקים באצטדיון המושבה (לעיני 7,919 צופים). הקבוצה אמנם עדיין נותרה מתחת לקו האדום והניצחונות של עירוני קריית שמונה והפועל כפר סבא סיבכו את המצב עבורה, אך במועדון אופטימיים לקראת ההמשך. ברעננה רוצים לעבור בהצלחה את משחק הגביע הקרוב נגד עירוני קריית מלאכי ולאחר מכן במסגרת הליגה תפגוש הקבוצה את בית"ר ירושלים בטדי, בתקווה לנצח שוב את היריבה מולה השיגה את ניצחון הליגה היחיד שלה העונה.

במועדון החמיאו לאביטן, שפוטר מהפועל תל אביב לאחר הפסד אכזרי 2:1 למכבי חיפה. המאמן הספיק להעביר רק ארבעה אימונים ברעננה אך בקבוצה שיבחו את ההכנה המדוקדקת לקראת המשחק עם דגש כל הפרטים הקטנים. ברעננה גם קיבלו בסיפוק את ההוראה שלו שלא להשקות את כר הדשא לפני המשחק מה שהקשה על שחקני מכבי חיפה. יש לציין כי המאמן הכחיש את הדברים בראיון לאחר המשחק.

עוד לגבי המאמן, אביטן התאחד שוב עם עמית כהן ודויד מתיאוס ששיחקו תחתיו אשתקד בהפועל חדרה, ואתמול היו ממצטייני המשחק יחד עם עדי נמני ועידו לוי. מנגד, המגן השמאלי ירדן כהן לא נכלל בסגל בשל פציעה בברך.


ניסו אביטן. בכורה מוצלחת על הקווים (אודי ציטיאט)

אביטן הוסיף: "התרגשתי לחזור לעמוד על הקווים, מבחינתי לאחר השיחה עם אשר אלון ראיתי שיש לנו מכנה משותף ואנחנו מדברים באותה השפה. החיבור הוא טוב וכיף לי להגיע למקום חדש. כבר אמרתי שמנחם קורצקי שעזב הוא מאמן נהדר, צריך לתקן ולבנות את הביטחון של השחקנים, הניצחון שלנו יגיע. יש הרבה דברים טובים בנקודה הזו, מכבי חיפה בכושר טוב ויש לה את ההתקפה הטובה בליגה".

השוער אסף צור שגילה יכולת טובה כשהדף מספר כדורים מסוכנים מרחוק ושמר על שער נקי, סיכם את המשחק: "כל נקודה מעכשיו היא ברכה עבור המועדון, אנחנו מאוד שמחים שלא ספגנו. אביטן איתנו רק שלושה-ארבעה אימונים אבל יש אווירה חדשה וטובה. ציפינו והתכוננו טוב למשחק הזה, עמדנו במשימה. רעננה רוצה להישאר בליגה".


ברעננה רוצים להתחזק בחלון ההעברות בינואר ויעשו מאמץ לצרף שניים-שלושה שחקנים כאשר אחד השמות שנמצאים על הכוונת הוא קשר וקפטן מ.ס אשדוד, רועי גרנדה, שלא שותף כלל בצמד המשחקים האחרונים של קבוצתו. אם אשדוד תסכים לוותר על הקשר – ייעשה מאמץ גדול לצרפו.

אסף צור. "עמדנו במשימה הראשונה. רעננה רוצה להישאר בליגה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי