איינבינדר: "המטרה היא לנצח בטרנר". לוי: "קונטה יהיה בסגל"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

מאמן בית"ר לקראת המשחק: "ב"ש שיחקה מצוין נגד מכבי חיפה, נצטרך להוכיח את עצמנו גם במשחקים קשים". הקפטן: "המשחק הכי קשה בליגה, אך גם הזדמנות לצבור ביטחון"

(גודל טקסט)

אחרי שלא גברה עליה מאז אפריל 2013 במסגרת הליגה, בית"ר ירושלים תתארח מחר (שני ב-20:15) באצטדיון טוטו-טרנר אצל הפועל באר שבע ותקווה להשיג שלוש נקודות שיעניקו לה את המקום השלישי בטבלה על חשבון הקבוצה של ברק בכר. למסיבת העיתונאים המסורתית התייצב המאמן רוני לוי, שדיבר על חשיבות המשחק, מצבת הפצועים והשינויים שמתכננת לבצע הקבוצה בחודש ינואר.

לוי פתח את דבריו: "מצפה לנו מחר בבאר שבע משחק חשוב מאוד נגד קבוצה חזקה מאוד. ראינו אותה נגד מכבי חיפה ואני חושב שהיא שיחקה כדורגל מצוין. כל משחק מהמשחקים הקרובים הוא משמעותי להמשך הדרך, אנחנו נמצאים בשלבים מתקדמים של הליגה ולכל משחק יש משקל. יש לנו את השאיפות שלנו ואנחנו רוצים מאוד לנצח, נעשה את המקסימום על מנת שזה יקרה". על כך שבית"ר לא ניצחה את באר שבע זמן רב: "נתונים זה תמיד יפה, אבל זה לא אומר שום דבר לגבי מחר – זה משחק חדש ואני מקווה שנשנה את המאזן".

הכושר בו נמצאת הפועל באר שבע: "אי אפשר להקל ראש בהפועל באר שבע, בטח לא כשהיא משחקת בבית שלה. יש שם המון כישרון, איכות, מאמן מצוין ואצטדיון ביתי מאוד. יש לנו את הרצונות שלנו ונצטרך להוכיח את עצמנו בהתמודדויות קשות וחשובות ואני מאמין שנעשה את זה כבר מחר".

איבוד הנקודות מול אשדוד: "אנחנו לוקחים את המשחק האחרון באשדוד מצד אחד כאכזבה כי רצינו לנצח, אבל בסיטואציה שהייתה אני חושב שהשחקנים גילו אופי טוב והצליחו לחזור פעמיים מפיגור. סיימנו שבוע די מוצלח עם שני ניצחונות ותיקו וזה בסדר גמור. היו לנו שני משחקי חוץ. כל הזמן יש דברים לתקן ואני אומר את זה לשחקנים, פחות לתקשורת. אנחנו בתקופה די טובה, אך מילת המפתח בקבוצה מצליחה היא המשכיות וזה מה שאנחנו רוצים".

 מילת המפתח היא המשכיות. רוני לוי (אריאל שלום) 

חיזוק הסגל: "אנחנו נמצאים ערב המשחק נגד באר שבע ובזה אני מתרכז. אני עונה תמיד למה ששואלים. זה הסגל שיש לנו ואנחנו מרוצים איתו ועושים איתו את המקסימום. השחקנים הם טובים והקבוצה טובה ואנחנו רוצים להצליח. באופן טבעי, בכל חלון או תקופת מעבר, עונים לשאלות ואז יש כותרות. אנחנו מתעסקים במשחקים שיש לנו עד חודש ינואר ונעשה את המקסימום. אם תהיה אפשרות, נרצה להתחזק".

מצבת הפצועים: "לגבי עידן ורד, אני מקווה שהחל מהשבוע הבא הוא יתחיל להצטרף לאימוני הקבוצה באופן חלקי. בסוג כזה של פציעות, צריך זמן וסבלנות. כשאתה הרבה זמן בחוץ אז יש לפעמים רגישות במקומות אחרים. מאוד חשוב לנו שהוא יחזור ויהיה איתנו. לגבי קונטה, יש איזו פציעה שקצת מטרידה אותו, לא משהו חמור, אני מאמין שהוא יהיה בסגל".

לצידו של לוי התייצב הקפטן דן איינבינדר, שהתייחס למפגש נגד האקסית איתה זכה באליפות: "תמיד נחמד לחזור למקום שהיה לך בו טוב וקיבלת הרבה הערכה ואהבה, אבל כבר שיחקתי שם בעונה שעברה ככה שמבחינתי זה עוד משחק רגיל. זה חשוב מאוד עבורנו ואני משתדל להתרכז במטרה שהיא לבוא לטרנר, להיראות טוב ולקחת את הנקודות".

איינבינדר הוסיף: "מתחילים מחר סיבוב חדש ונרצה לפתוח אותו ברגל ימין. אנחנו מסוגלים ליותר ממה שהשגנו עד עכשיו. מצפה לנו משחק חוץ אולי הכי קשה בארץ מול קבוצה מאוד טובה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו ונגיע במטרה לנצח. היו לנו קטעים טובים גם מול אשדוד, אבל סבלנו מחוסר מזל. למדנו מהטעויות שלנו. לאורך עונה יש משחקים שיכולים לתת קצת יותר כוח, ביטחון ודחיפה, אין ספק שבאר שבע בחוץ זו הזדמנות לקבל את זה. מגיע לנו קרדיט על הסיבוב הראשון ואני מקווה שיגיע לנו אפילו יותר על הסיבוב השני. אנחנו יכולים לעשות סיבוב שני הרבה יותר טוב, יש לנו המון כלים ואיכות וצוות מקצועי שדורש ודוחף".

האם הוא מרגיש מוערך בבית"ר: "אני חושב שלאורך הקריירה אני תמיד משתדל להתעסק בדברים החשובים ביותר וזה מה שקורה בקבוצות בהן אני משחק ואצל המאמנים שלי. באתי השנה אפילו עם יותר מוטיבציה. זכיתי כבר בכמה תארים ואני מאוד מאוד רעב. הגעתי לעונה הזו עם מוטיבציה ורצון להוכיח, להשתפר ולעזור לקבוצה. אני שמח שאני עושה את זה, אבל במקביל גם מצפה מעצמי להרבה יותר. עברנו סיבוב ראשון די טוב, שעבדנו בו מאוד קשה ואנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, לומדים את הדרישות של הצוות המקצועי ואני מקווה שבסיבוב השני נעשה את זה אפילו בצורה טובה יותר".

 

הגיע עם אקסטרה מוטיבציה לעונה הנוכחית. דן איינבינדר (אריאל שלום)

על חשיבותו של עידן ורד: "אני חייב לומר שגם בתקופה שעידן לא נמצא על המגרש, עצם זה שהוא בחדר ההלבשה ומדבר עם הצעירים ודוחף את כולם, זה עוזר לנו מאוד. הוא מאוד חיובי ומאוד רוצה בהצלחת הקבוצה. אם הוא יחזור בקרוב זה יהיה חיזוק מאוד משמעותי עבורנו. כשהוא בכושר הוא אחד השחקנים הטובים בארץ. עידן הוא מנהיג אמיתי וקפטן שאוהב את הקבוצה הזו אהבה אמיתית ואני בטוח שהוא יעזור לנו מאוד כשהוא ישוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי