רוני לוי לשחקנים: "לעשות את זה בטרנר, זו הצהרה לליגה שלנו"

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | דני מרון

לראשונה העונה, המאמן והבעלים משה חוגג שוחחו עם השחקנים בחדר ההלבשה. לוי יעלה את נושא קבלת ההחלטות: "גרסיה עדיין צעיר, מישהו חייב להדריך אותו". גורם אמר על לוי: "שני הצדדים רוצים שיישאר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"לא ניצחנו קבוצה גדולה, לעשות את זה בטרנר זאת הצהרה גדולה לליגה שלנו". כך אמרו בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג והמאמן רוני לוי לשחקני הקבוצה בחדר ההלבשה, אחרי ה-0:1 שלשום בבאר שבע. זו הפעם הראשונה העונה שהשניים משוחחים עם השחקנים בחדר ההלבשה מיד בתום משחק, לאחר שבשבועות שקדמו למשחק נהגו במדיניות שונה, יחד עם אלי אוחנה: התעלמות מוחלטת משיחות לאחר משחקים מתוך אמונה שהדבר עשוי לפגוע בהם.

רוני לוי צפוי לערוך שיחה עם השחקנים בנושא קבלת ההחלטות בחלק הקדמי, מכיוון שבצוות המקצועי לא אהבו את האנוכיות שגילה ליוואי גרסיה, שיכול היה להכריע את המשחק רבע שעה לסיום. "הוא עדיין שחקן צעיר, אבל מישהו חייב להדריך אותו איך מקבלים החלטות במקרים כאלה", אמר אחד השחקנים.

אתמול פרסמנו כי משה חוגג נוטה לממש את האופציה על רוני לוי ולהודיע על המשך דרכו בעונה עוד לפני שהעונה תסתיים. גורם בבית"ר אמר אתמול כי "עד עכשיו הדברים הולכים בדיוק כמו שתכננו. זה לא רק המיקום, אלא בעיקר העובדה שאנחנו מצליחים לשמור על אותה רמה ברוב שלבי המשחק. רוני לוי? צריך שניים לטנגו, אבל אני בטוח ששני הצדדים רוצים שיישאר".


לוי וניצן חוגגים בטדי. המאמן ידבר על קבלת ההחלטות (דני מרון)

בנושא אחר: אחרי שבועות של דחיות, אנטואן קונטה יגיע היום (רביעי) סמוך לשעה 18:00 לבית הדין כדי להעיד בפרשת הקריאות הגזעניות שהוא טוען שנשמעו לעברו על ידי אוהדי מכבי חיפה. ובעוד במועדון מנסים להוכיח לבית הדין שניסו למנוע את החדרת האבוקות שהושלכו במשחק מול הפועל תל אביב, המועדון יעמוד לדין בגין השלכת אבוקות במשחק בטרנר. החשש הוא שהרשעה בשני המקרים תביא לעונש חמור יותר מאשר קנס כספי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי