בני יהודה כבשה צמד בהארכה והעיפה את חדרה, כפ"ס הודחה

שחקני בני יהודה חוגגים
שחקני בני יהודה חוגגים | דני מרון

ג'אן (91) וזנטי (102) סידרו 0:2 על קבוצתו של מימר וקבעו שמחזיקת הגביע תמשיך להגן על התואר. לבאבידי וגדיר נפצעו, דניאל הורחק (100). כפר קאסם הפתיעה את אופיר חיים וחניכיו, יובל נעים העיף את הפועל פ"ת

(גודל טקסט)

סיבוב ח' בגביע המדינה יצא היום (חמישי) לדרך עם שישה מפגשים שהולידו שתי הפתעות: מ.ס כפר קאסם מהלאומית העיפה את כפר סבא מליגת העל ואילו א.ס אשדוד מליגה א' דרום, בבכורה של יובל נעים על הקוום, הדיחה את הפועל פ"ת מהליגה הלאומית. במשחקים נוספים, בני יהודה, הזוכה מאשתקד, העפילה עם 0:2 על חדרה, מכבי בני ריינה גברה 0:2 על מכבי שדרות בקרב על טהרת ליגת ב', סכנין עלתה גם היא אחרי 2:3 דרמטי על רמת השרון בסיומן של 120 דקות והפועל עפולה ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון. 

מ.ס כפר קאסם – הפועל כפר סבא 0:1
אפשר לומר בזהירות שקיבלנו הפתעה ראשונה, כאשר הפועל כפר סבא מתחתית ליגת העל הפסידה 1:0 בחוץ והודחה על ידי מ.ס כפר קאסם מצמרת הליגה הלאומית. נגיחה מדויקת של ירדן כהן (60) עשתה את ההבדל בין הקבוצות וסידרה לתומר קשטן את הכרטיס לשמינית הגמר, בעוד אופיר חיים ושחקניו, שהציגו משחק נרפה במיוחד, יתרכזו במאבקי ההישרדות.

בני יהודה – הפועל חדרה 0:2 (0:0 בתום 90 דקות)
מסע ההגנה על התואר נמשך. אחרי 120 דקות ו-0:0 משמים בתום הזמן החוקי, שתי הקבוצות יגיעו למשחק הליגה הקרוב (שלישי) תשושות, אך מחזיקת הגביע היא זו שחגהה בסיום. דור ג'אן המחליף (91) ועמית זנטי (102) סידרו לבני יהודה 0:2 על הפועל חדרה בבלומפילד בדרך לשמינית הגמר. לעומת זאת, שרון מימר רשם הפסד בכורה במדי הקבוצה מהשרון, שתגיע למשחק הליגה נגד הפועל באר שבע ביום שלישי ללא סולומון דניאל שהורחק (101) ואולי גם בלי דיא לבאבידי שנפגע ויצא בשלב מוקדם. מנגד, יוסי אבוקסיס ככל הנראה ייאלץ להסתדר מול מכבי תל אביב ללא מוחמד גדיר שנפצע והוחלף בשלב מוקדם.


שחקני בני יהודה חוגגים את הניצחון המאוחר (דני מרון)

א.ס אשדוד – הפועל פתח תקווה 0:1

אחרי שהדיחה את הפועל עכו בסיבוב ז', הקבוצה מליגה א' דרום, הפעם עם המאמן החדש יובל נעים על הקווים, העיפה את הפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית אחרי 0:1 בתום הארכה והעפילה לשמינית גמר גביע המדינה. לאחר 0:0 משמים בתום 90 דקות, מאיר כהן הקשית מ-25 מטר לרשת (97) ונתן את האות לחגיגות הגדולות.

תוצאות נוספות

בני סכנין – הפועל ניר רמת השרון 2:3 (2:2 בתום 90 דקות)
הפועל עפולה – הפועל אשקלון 1:2
מכבי בני ריינה – מכבי שדרות 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי