ורד חזר להתאמן עם כדור. עטר עשוי לעבור לבית"ר בקיץ

עידן ורד
עידן ורד | אריאל שלום

אם לא יגיע בינואר ("יש לו חוזה טוב, מכבי ת"א תדרוש פיצוי"), חוגג ינסו להחתימו בסוף העונה. הקשר ערך אימון חלקי, בעוד קונטה, שממתין לפסק הדין, לא התאמן. גרצ'קין וקונסטנטין עשויים לפתוח יחד בגביע

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בשורה מעודדת לבית"ר ירושלים: אחרי שסיכמה עם עידן ורד על חזרתו ההדרגתית לאימונים, בהנהלת בית"ר ירושלים רשמו אתמול (חמישי) נקודת אור בנוגע להחלמתו של הקשר, אחרי שהוא ערך אתמול אימון חלקי עם כדור. "זה נראה טוב. אי אפשר לברך עדיין על חזרתו, אבל עידן בדרך הנכונה. הפעם ניתן לו לחזור בקצב שלו", אמרו במועדון.

מי שלא התאמן אתמול הוא אנטואן קונטה, שסובל מעומס. לוי החליט לתת לו מנוחה. חלק מהשחקנים אמרו אתמול כי הם משוכנעים שגם הפרשה סביבו לא מוסיפה למצבו. במועדון ציפו אתמול להכרעה בעניין פרשת אנטואן קונטה, אך פסק הדין טרם פורסם. בבית"ר מצפים שמכבי חיפה תיענש בחומרה בעקבות האירועים והמתיחות בין המועדונים, על רקע קו ההגנה של הירוקים, נמשכת. "מכבי חיפה יכלה לסיים את הסיפור הזה בדקה, עם התנצלות או לפחות גינוי המעשים של אותו קומץ. במקום זה, האשימו את קונטה וחיטטו לו בעבר".

רוני לוי עדיין לא תרגל את ההרכב למשחק מול ראשון לציון (ראשון, טדי, 20:15) אבל הוא מתכוון לערוך רוטציה משום שביום רביעי תארח הקבוצה את הפועל רעננה בליגה. מקס גרצ'קין עשוי לחזור ל-11 וגם שי קונסטנטין אמור להמשיך בעמדת המגן הימני. תמיר עדי היה אמור לפתוח, אבל הוא עדיין פצוע ובמועדון טרם יודעים מתי יחזור.


אמור להמשיך בהרכב אחרי ההופעה הטובה בטרנר (דני מרון)

בנושא אחר: בבית"ר מבינים שיהיה קשה להחתים את אלירן עטר בינואר ולכן חוגג ינסה להביא אותו לקראת הקיץ. בשבוע שעבר פרסמנו כי במועדון התעניינו לגבי אפשרות לקלוט את השחקן כבר בינואר. במועדון מעריכים שעטר לא ימשיך במכבי תל אביב, שגם לא מחזיקה באופציה להאריך את החוזה שלו, אבל לא בטוח שתוכל להביא אותו כעת.

"לעטר יש חוזה טוב במכבי תל אביב. קבוצה שתרצה להביא אותו בינואר תצטרך לשאת בכל העלויות שלו ולהציע פיצוי הולם למכבי תל אביב", סיפר מקורב לשחקן השבוע. רוני לוי ויוסי בניון מחפשים חלוץ זר וההערכה היא שמשה חוגג יאשר רכש, בתקציב מוגבל. הסגנון המועדף על השניים הוא חלוץ "תשע", אבל הם עוקבים גם אחרי שחקני התקפה אחרים.


מעבר לבירה יחכה עד הקיץ? עטר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי