דראפיץ' לקראת נס ציונה: "הייתה לנו בעיית אגו בקבוצה, הגיעו שחקנים דעתניים"

סלובודאן דראפיץ'
סלובודאן דראפיץ' | אריאל שלום

מכבי נתניה מתכוננת לכתומים של תורג'מן: "שיחקו כדורגל טוב נגד מכבי חיפה ומכבי ת"א". הסגל: "עשינו מספר שינויים. כשאתה מחליף שחקנים באמצע מלחמה, אתה לא יודע מה תקבל"

(גודל טקסט)

כשהיא בתקופה מצוינת בליגה ולאחר ההעפלה לשלב שמינית גמר הגביע, מכבי נתניה תתארח ביום רביעי הקרוב באצטדיון המושבה אצל סקציה נס ציונה. היום (שני) המאמן סלובודאן דראפיץ' התייצב למסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות.

"בסיבוב הראשון רדפנו אחרי הליגה ועכשיו אנחנו צריכים להתרגל לזה שקבוצות יתחילו לרדוף אחרינו", התייחס דראפיץ' לתקופה האחרונה של קבוצתו. "אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מתבגרים והופכים את הקבוצה הזאת לקבוצת צמרת ויהיה מאוד מעניין לראות מה יקרה בשלושת המשחקים הקרובים מול נס ציונה, בני יהודה והפועל כפר סבא. אלה משחקים שחושבים שניקח בהם את הנקודות, אבל זה יהיה מאוד קשה".

השינוי בקבוצה: "חדר ההלבשה עבר שינוי גדול. כשבנינו את הקבוצה, לא עשינו זאת נכון ומהר מאוד הבנו שאם נמשיך ככה, נרדוף אחרי הליגה עד סוף העונה. החלטנו לעשות שינויים. לפעמים הם הם היו כואבים ויש שחקנים שיצאו מההרכב ומהסגל, וידענו שזאת תהיה בעיה. לא היה קל. ידענו גם שצריך לשנות את הסגנון והשיטה, וכשאתה מחליף שחקנים באמצע מלחמה, אתה לא יודע מה תקבל. למזלי ולמזלו של כל המועדון – זה נתפס".


דראפיץ'. "כשאתה מחליף שחקנים באמצע מלחמה, אתה לא יודע מה תקבל" (אודי ציטיאט)

"הייתה לנו בעיה של אגו. באו לקבוצה הרבה שחקנים דעתנים" המשיך הסרבי להתייחס לתהליך: "זה לא רע, אבל לא מתאים לקבוצה שלנו, כשאתה הולך עם הקפטן שלך אלמוג כהן. שאלו כל מיני שאלות: למה זה? למה פה? למה שם? למה ארוחת בוקר? למה אימון אחר הצהריים? כשאתה מרגיש שהקבוצה בורחת לך מהידיים, זו הנקודה שהפכנו אותה לקבוצה שלנו בחזרה. קבוצה שרצה. אחת שלא שואלת שאלות. קבוצה שלא מעניין אותה אם האימון בחצות או בשתיים בלילה. הם שם, אם יש אוכל ואם אין, עם או בלי אוטובוס. טיפלנו בדברים האלה ואני שמח שזה הצליח".

המשחק הקרוב מול נס ציונה: "בשני המשחקים האחרונים הם עשו תיקו מול מכבי חיפה ומכבי ת"א, ושיחקו כדורגל. כל הקבוצות של עמיר תורג'מן מאוד מאומנות. אני מכיר אותו באופן אישי וזה מאמן שאם נותנים לו שקט הוא מסדר קבוצות, והוא עשה את זה. זאת קבוצה קשה וזה מעניין לראות איך אנחנו, בתקופה טובה דווקא, פוגשים קבוצה כזאת שנלחמת נגד הירידה. זה לא יהיה כמו ה-0:3 בסיבוב הראשון, יהיה משחק אחר, וחשוב מאוד בשביל העונה".

היריבות למאבק הפלייאוף: "הפועל חיפה מול מכבי חיפה, בני יהודה מול מכבי תל אביב, הקבוצות האלה מדגדגות אותנו בדרך לפלייאוף העליון ואם ננצח במשחק הזה נוכל לפתוח פער וזה מאוד מעניין. פתאום כולם מחפשים מתי מכבי נתניה תפסיד ועד לא מזמן כולם רצו שנתניה תנצח. כאן אנחנו רוצים לראות את הבגרות של השחקנים שלנו ובשבילנו זה משחק העונה".


"הייתה לנו בעיה של אגו. באו לקבוצה הרבה שחקנים דעתנים" (מאור אלקסלסי)

הגרלת הגביע מול הפועל באר שבע: "מה חשבתי על ההגרלה? שאנחנו הקבוצה היחידה שקיבלה יריבה מליגת העל. קיבלנו את ב"ש באותו שלב כמו בעונה שעברה, שאלתי איפה אנחנו משחקים וכשהבנתי שהמשחק אצלנו בנתניה אז זאת נחמה לשחק מול האוהדים שלנו. ישר מחקתי את זה מהראש. יש לנו עוד שלושה שבועות להתכונן לגביע, שהוא חשוב מאוד לקהל ולבעל הבית שלנו, וזה מרגש אותם. אנחנו רוצים להגיע לשלבים הכי גבוהים שיש, אבל זה יהיה קשה מול קבוצה שלקחה שלוש אליפויות, קבוצת צמרת לכל דבר בשנים האחרונות ולא משחק שנוכל להעביר אותו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי