פלומיין: "אנחנו הקבוצה היחידה שיש לה סיכוי לזכות בכל התארים"

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | אריאל שלום

לקראת הפועל רעננה (רביעי, 20:00 בספורט4), קשר בית"ר ירושלים סיפר על השיפור ביכולתו: "רוני לוי מלמד דברים שלא הייתי רגיל אליהם, החזרה שלי להרכב מראה שעבדתי טוב"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים סיימה הבוקר את הכנותיה לקראת המשחק מחר נגד הפועל רעננה (רביעי, 20:00 בספורט4), כשבשלב זה עדיין לא ברור אם אנטואן קונטה ייכלל בסגל, ואף נראה שלא אחרי שהצרפתי לא נטל חלק באימון המסכם. מעבר לכך לא צפוי המאמן רוני לוי לבצע שינויים לעומת ההרכב שפותח בדרך כלל במשחקי הליגה, כך ששלומי אזולאי צפוי להמשיך בחוד, חרף הצמד של אנתוני וארן בגביע, כשגם דן איינבינדר אמור לשוב לקישור על חשבון אופיר קריאף.

בסיבוב הראשון בית"ר ירושלים הפסידה 2:1 להפועל רעננה ולקראת המשחק המאמן רוני לוי סיפר לאתר הרשמי של המועדון: "עשינו עבודה טובה בגביע המדינה, היה חשוב מאוד לעבור שלב ועברנו את זה בצורה ברורה, חדה וכמו שצריך. אנחנו משחקים נגד רעננה וזוכרים מה היה בסיבוב הראשון, ראינו אותם בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה ומה היה נגדנו בסיבוב הראשון. מדובר ביריבה מאוד מסוכנת, מאוד עיקשת, וככה אנחנו מתייחסים אליה. אנחנו משחקים בבית שלנו ואנחנו מודעים לציפיות שיש מאיתנו בבית. כמו שכולם רואים, אנחנו משתפרים עם הזמן, והופכים להיות קבוצה יותר טובה, ואנחנו רוצים להמשיך את זה בבית".

המאמן גם נשאל על ציפיותיו לקראת הסיבוב השני: "את הסיבוב הראשון התחלנו בצורה לא טובה, אפילו רעה, אנחנו מצפים להתחיל את הסיבוב השני בצורה הרבה יותר טובה, התחלנו כבר במשחק הראשון בניצחון החשוב נגד הפועל באר שבע וככה אנחנו רוצים להמשיך".

קונטה ומוחמד לאחר ההפסד לרעננה בסיבוב הראשון (אודי ציטיאט)

לאחר מכן התראיין גם פרדי פלומיין, הקשר שבמשחקים האחרונים שוב זוכה לקרדיט ומגלה שיפור ניכר ביכולתו: "זה יהיה משחק מעניין. הם ניצחו אותנו במשחק הראשון. מחר הם נגדנו בבית. אנחנו צריכים להתכונן אליהם כמו שצריך, לנצח ולהמשיך את התקופה הטובה שלנו כדי לכוון גבוה בטבלה".

השיפור ביכולתו: "אני מרגיש טוב. בתחילת השנה היה לי קצת בעיות והתקשיתי להיכנס לכושר. בכדורגל יש עליות וירידות, אבל הכי חשוב להמשיך לעבוד קשה. 
יש לנו מאמן חדש השנה אז הוא מלמד אותנו דברים חדשים שלא הייתי רגיל אליהם, אז זה רק בונוס. החזרה שלי ל-11 מראה שעבדתי טוב. אני מנסה להיות מוכן לכל משחק".

חדר ההלבשה העונה: "השנה יש חדר הלבשה מדהים ויש אוירה ממש טובה בין השחקנים, זה סוד הכוח שלנו. ברור שיש לנו (אנתוני וארן ואנטואן קונטה) קשר מיוחד מאוד בינינו".


פלומיין חוגג בגביע. "עבדתי טוב" (דני מרון)

הציפיות לסיבוב השני: "אנחנו הקבוצה היחידה שיש לה עוד סיכוי לחשוב על כל התארים אחרי הזכייה בטוטו. 
אנחנו במיקום טוב בליגה וצריכים להיות רציניים מאוד בסיבוב השני. אנחנו צריכים לקחת את עצמנו משחק אחרי משחק ולא לחשוב שהגענו למקום שבו אנחנו צריכים להיות. זה מתחיל עם רעננה מחר ולגבי הגביע אנחנו צריכים להמשיך את העבודה הטובה שהתחלנו כדי להגיע הכי רחוק שאפשר".

מסר לאוהדים: "אני רוצה להגיע תודה לאוהדים כי הם תמיד איתנו. גם בחוץ וגם בבית הם תמיד תומכים בנו. הם צריכים להיות גאים בנו אז אנחנו צריכים לעשות את העבודה על המגרש עבורם. יאללה בית"ר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי