איביץ': "הניצחון היה מסר עבורנו בלבד". אבוקסיס: "צריך חיזוק בינואר"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי ת"א נשמע משוחרר הרבה יותר לאחר 0:3 על בני יהודה: "אני מרגיש הרבה יותר טוב, אולי לקחתי את ההפסד באופן אישי, אבל זו האחריות שלי". המאמן המפסיד: "שיחקנו רק רבע שעה, חסרה לנו איכות בהתקפה"

(גודל טקסט)

אחרי שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות, כולל הדחה מפתיע מהגביע נדג אום אל פאחם מהלאומית, מכבי תל אביב הוציאה עצבים דווקא על בני יהודה, שנחשבת לכבשה השחורה של האלופה  עם 0:3 מרשים. האלופה הרשימה והזכירה לפרקים את הקבוצה שזכתה באליפות בהפרש של 31 הפרש ומי שכיכב מעל כולם היה יונתן כהן שחזר להרכב של מכבי תל אביב ורשם שלושה בישולים לעומר אצילי שהשלים צמד ולאייל גולסה.

בני יהודה מנגד לא הייתה במשחק מהפתיחה. מחזיקת הגביע שחזרה לשיטת שלושת הבלמים רשמה הפסד ליגה שלישי ברציפות עם יכולת דלה ביותר ואם אכן יש כוונות להגיע לפלייאוף העליון, כנראה שזה לא יהיה אפשרי ללא חיזוק הולם.

המאמן המנצח ולדימיר איביץ' אמר בסיום: "אני מרגיש הרבה טוב האמת, שיחקנו טוב היום והגענו להרבה מצבים. אבל עדיין יכולנו לשחק טוב יותר. זה היה חשוב לנצח, לאחר ההפסד בשבת, זה לא היה ההפסד שמתאים למכבי תל אביב, אבל זה כדורגל וצריך להמשיך להראות את היכולת בהמשך".


ולדימיר איביץ'. קבוצתו הוציאה עצבים על בני יהודה (דני מרון)

"אחרי שתי תוצאות התיקו לא הרגשנו טוב כי אני הייתי אשם, אז תחשבו מה היה אחרי ההפסד, אבל זה הכדורגל וצריך להתאושש. צריך להמשיך ולשחק טוב. אולי לקחתי את ההפסד באופן אישי אבל זה עלי".

כשנשאל על יונתן כהן העדיף לדבר על הקבוצה עצמה ואמר: "כולם היו מאוד בטוחים והראו מה הם יכולים לעשות, כולם השתפרו ונראו טוב מאוד. זה משחק אחד זה נורמלי שאנחנו מנצחים את המשחק כי זה המועדון שלנו, והשחקנים נותנים 100% למועדון". האם העברתם מסר לליגה אחרי הניצחון: "זה מסר עבורנו לא עבור קבוצות אחרות".

עומר אצילי שכיכב עם צמד הוסיף: "זה היה חשוב מאוד, אנחנו ידענו שהמשחק הזה יכול לתת לנו דחיפה העונה ושמח שעשינו את זה. אין לי הסבר למה שקרה בשבת, זה יכול להיות פעם ב, אבל זה קרה וצריך להמשיך הלאה. היה קשה וקיבלנו סטירה וידענו שאם אנחנו לא רוצים שהקבוצה תלך לאיבוד אז זה הזמן. הגול השלישי? אני חשבתי שזובאס קלט את הכדור וכבר התנצלתי שלא מסרתי. אני מרגיש טוב יותר, עברתי פציעה לא קלה, שמח שזה מאחורי".


"אין הסבר למה שקרה בשבת". עומר אצילי (דני מרון)

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס אמר מנגד: "לא חשבתי שככה המשחק יתפתח, במיוחד אחרי הרבע השעה הראשונה, אך מאז לא היינו פקטור. השער פשוט חיסל אותנו, ודווקא התכוננו אליו וזה מה שמכעיס אותי יותר ואחר כך כלום. היינו יריבים ל-15 דקות בלבד".

חיזוק בינואר: "אני לא מאמין גדול בינואר, אני כן חושב שצריך לעשות שינויים, כי זה פשוט לא עובד. הרבה שחקנים שהבאנו זה לא מצליח, וזה בסדר. כי אנחנו רואים שמכבי תל אביב זה לא הליגה שלנו, אבל משחקים אחרים כן ראו שחסר לנו קצת בחלק ההתקפי".

מה אמרת לשחקנים: "עדיין לא דיברתי עם השחקנים אחרי המשחק. השחקנים נתנו הכל, אם בשנים עברו נתנו פייט זה כי לא עשינו שטויות בהגנה, ניצלנו מצבים וברגע שלא כבשנו בפתיחת המשחק, זה נגמר. מכבי ת"א עשו ניצחון יפה ואני צריכים להמשיך הלאה".

יוסי אבוקסיס. מאוכזב מהיכולת (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי