סוער בכפר סבא אחרי ההפסד לק"ש: "יש פה כאלה שקצת עלה להם"

בנג'מין קוקו, עומר פדידה, אסף צור
בנג'מין קוקו, עומר פדידה, אסף צור | אודי צטיאט

שחקנים בקבוצה ביקרו את חבריהם לאחר התבוסה בקרב התחתית: "יש כמה שחושבים יותר על עצמם. צריך לתת להם בראש". אופיר חיים: "ידענו שיהיו קרבות של מלחמת עולם ואני מוכן לזה". פדידה שוב נפגע בברכו וייבדק

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הלם גדול בהפועל כפר סבא לאחר התבוסה אתמול (שלישי) 3:0 לקריית שמונה, במה שאמור היה להיות קרב תחתית חשוב וצמוד והפך למשחק במעמד צד אחד בלבד. "קשה להסביר מה קורה לנו, אבל מה שמצחיק הוא שקריית שמונה הייתה יכולה לכבוש אפילו עוד שערים ולהגדיל את התוצאה", אמרו שחקנים בקבוצה. "זה היה נוראי. שחקנים צריכים לקחת אחריות ולהתחיל לתת מעצמם יותר. צריך להתחיל לתת להם בראש. יש פה שחקנים שקצת עלה להם ושחושבים על עצמם יותר מאשר על הקבוצה", ביקרו את חבריהם.

כמובן שגם הקהל הירוק לא אהב את מה שראה, וקומץ ממנו קרא לעברו של המאמן אופיר חיים בסיום המשחק והביע את אכזבתו: "אני מבין את הקהל ואת האמוציות, אבל ידענו שאנחנו הולכים לעונה קשה ולא נבוא ונטייל ונבטיח הישארות במחזור ה-15", אמר חיים בסיום, "ידענו שיהיו קרבות של מלחמת עולם ואני מוכן לזה. חייבים להיות חזקים מנטלית כי הפעם היה לנו סף שבירה נמוך".

"קראנו לזה משחק עונה ונכשלנו בו בגדול", המשיך המאמן בסיכום שלו, "שום דבר לא עבד. גם אם היינו משחקים עוד יומיים, לא היינו מצליחים לכבוש. יש דברים של לב ונשמה שלא קשורים לטקטיקה. חסרה לנו רגל מסיימת. אני מסתכל על הספסל ומכניס קשר אחורי ומגן וזה אומר הכל".


"שום דבר לא עבד". אופיר חיים (מאור אלקסלסי)

אם לא די בהפסד הכואב ובמצב בטבלה, הקפטן עומר פדידה שוב ספג מכה בברכו (זכר לקרע החלקי ברצועה הצידית) וייבדק שוב, כאשר בכפר סבא מקווים שלא מדובר בפציעה חמורה. לירוי צעירי חזר אמנם לאימונים, אך השתתף רק בשניים כאלה ולכן גם לא היה בסגל. בן מיזן ויהב אפריאט (שבר בעצם הזנב) עדיין מנסים להחלים מפציעותיהם. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי