אוואט: "עליי לעבור תהליך רפואי, זה הקרב האחרון ואנצח אותו"

רוני אוואט
רוני אוואט | אריאל שלום

מאמן מ.ס אשדוד סיפק עדכון על הבעיה בלבו עמה הוא מתמודד: "יעבור בצורה הכי טובה ונהיה בריאים ושלמים". גורדנה ויחזקאל ישובו להרכב בשבת נגד הפועל באר שבע

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

 מועדון ספורט אשדוד חליצה אתמול (רביעי) באצטדיון בלומפילד נקודת ליגה יקרה בתיקו 0:0 נגד הפועל תל אביב, תחת תנאי מזג אוויר קשים וביכולת לא מזהירה כפי שגם הודה מאמן הקבוצה, רוני אוואט.

בסיום המשחק עדכן אוואט על מצבו הרפואי שמקשה עליו בחודשים האחרונים: "יש תהליך רפואי מסוים שאני צריך לעבור ואני נמצא בתוך קרב. לפניי עוד קרב אחד בקרוב, אנצח אותו ואז אנצח את כל הקרב. זה יעבור בצורה הכי טובה ונהיה בריאים ושלמים". מדובר בהליך קרדיולוגי שאוואט עובר בשבועות האחרונים ובעקבותיו עד למשחק גביע המדינה נגד הפועל באר שבע, כלל לא אימן ולא ניהל בפועל את אימוני ומשחקי הקבוצה במשך מספר שבועות.

על היכולת החלשה של אשדוד ועל אי כיבוש שערים אמר אוואט: "נכון שלא כבשנו, אבל שוכחים כי לא מכבר כבשנו שלושה שערים נגד הפועל באר שבע וכמות כזו גם נגד מכבי חיפה. השקענו המון מאמץ ונראה שהשחקנים זכרו שלפני מספר ימים היינו בפיגור 4:1 באמצע המשחק וזה ישב לשחקנים בראש והשפיע. היה רצון גדול שלא נספוג וצריך לזכור שרק בשני משחקים העונה שמרנו על רשת נקייה. אשדוד מחפשת לשחק כדורגל טוב ולנצח, אבל הפועל תל אביב הפעילה לחץ כבד וצריך לתת לשחקנים את הקרדיט על המאמץ הגדול שעשו. יש באשדוד 7/8 שחקנים בני 21 ונגד הפועל תל אביב עלה ילד בן 17 שנים, שלו הרוש. אנחנו מביטים באמונה קדימה".


העיקר שיהיה בריא. רוני אוואט (אריאל שלום)

על כך שהפועל תל אביב שיחקה בהרכב חסר במיוחד ואשדוד לא ניצלה זאת: "גם לנו היה סגל קצר במיוחד. לא השתמשנו כתירוץ בחסרון של שגיב יחזקאל, רועי גורדנה, בנצי מושל ואחרים. אותי לימדו שעל המגרש משחקים 11 נגד 11. האם אוראל דגני, אינברום, ספירובסקי, קמארה ורז שלמה הם שחקנים רעים? זה היה משחק במגרש לא קל נגד מועדון עם מסורת ושחקנים שיודעים לשחק כדורגל. יסלחו לי אוהדי אשדוד שקיבלו הפעם משחק לא טוב של 0:0".

במחזור הקרוב, כבר בשבת הקרובה (19:30, ישיר בספורט4) תצא אשדוד למשחק חוץ באצטדיון טוטו טרנר נגד הפועל באר שבע, אליו אמורים לשוב רועי גורדנה ושגיב יחזקאל שהיו אתמול מוצהבים.


שחקני מ.ס אשדוד, אתמול בבלומפילד. ביום שבת הם בטרנר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי