אוהדי בני יהודה במחאה: "רוצים את הקבוצה על המדף!"

אוהדי בני יהודה תל אביב
אוהדי בני יהודה תל אביב | אריאל שלום

ארגון "ליונס ארמי" פרסם הודעה ברשתות החברתיות וקרא לבעלים ברק אברמוב למכור את המועדון ולהנהלה להתפטר: "אנחנו במצב של ייאוש מוחלט"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה נמצאת בתקופה לא פשוטה בליגה, אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה ויכולת חלשה של שחקני הקבוצה. אחרי התבוסה 3:0 נגד מכבי תל אביב השבוע, נראה שגם לאוהדים אזלה הסבלנות ולצד נוכחות דלילה שלהם ביציעים העונה, ארגון האוהדים "ליונס ארמי" הוציא היום (חמישי) הודעה ובה הכריז על מחאה חריפה כנגד הבעלים ברק אברמוב.

"ברק אברמוב הביתה, יוסי אבוקסיס הביתה", נכתב בהודעה שהופצה ברשתות החברתיות ובפורומים השונים. "אנחנו רוצים את בני יהודה על המדף למכירה – נקודה! האחריות על התקופה האחרונה היא אך ורק עליכם, והדבר היחידי שלא השתנה זה רק אתם. לא אתם אלה שתוציאו את בני יהודה שלנו מהבוץ העמוק שהכנסתם אותה אליו מלכתחילה. אנחנו במצב של ייאוש מוחלט מההנהלה", התלוננו האוהדים.

כאמור, למשחקי הקבוצה מגיעה כמות נמוכה במיוחד של קהל העונה והאוהדים מתלוננים על מכירת השחקנים הסיטונאית שנעשתה בקיץ (בין היתר, דולב חזיזה ויובל אשכנזי עברו למכבי חיפה ומאוויס צ'יבוטה עזב ללודוגורץ), כמו גם על סגל השחקנים החלש לטענתם, שנבנה לקראת העונה הנוכחית.

עוד נכתב בהודעה: "מה לא עשינו? הכל. ניסינו בלי סוף, לפעמים הצלחנו ולפעמים כשלנו, עזבנו משפחות, ילדים ונשים בשביל הקבוצה ומה קיבלנו? בוקס לפנים.
אז למה יוצאים למחאה? זריקת סמלים, אין מגרש בית או מחשבה בכלל להקים אחד כזה, שמים פס על הקהל, משחקים בנו ומתייחסים אלינו בזלזול בתקשורת – במקום לחבר בינינו. אין השקעה בקבוצה, כסף רב נכנס ממכירת שחקנים מבלי שהובא תחליף ראוי, כל שחקן שמצליח אצלנו מיד נמכר, מחלקת הנוער מנופצת והרוסה.

זוהי ההחלטה הסופית שלנו, אין דרך חזרה, אין ישיבות, אין סולחות. מכאן הדרך היא רק החוצה, גם אם יחליפו חצי קבוצה בינואר זה לא משנה. בימים הקרובים נצא לפעולות וניידע אתכם עליהן .כולנו חייבים לזכור טוב טוב: כשאנחנו יחד, אנחנו כוח ורק ביחד נעשה את זה. כוחנו באחדותנו! בני יהודה שלנו עוד תחזור למקום החם שראוי לה".

אבוקסיס ואברמוב. האוהדים כועסים (דני מרון)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי