יחזקאל ישוב להרכב אשדוד, אוואט: "יש לנו איכות"

רועי גורדנה, שגיב יחזקאל
רועי גורדנה, שגיב יחזקאל | לירון מולדובן‎

מ.ס אשדוד סיימה את ההכנות לקראת המשחק נגד הפועל ב"ש (שבת, 19:30 בספורט4), בקבוצה מקווים לשוב מטרנר עם נקודות אחרי שני המפגשים הדרמטיים הקודמים. גם גורדנה חוזר, אך עשוי לשבת על הספסל

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

בשני המשחקים הקודמים העונה של מועדון ספורט אשדוד נגד הפועל ב"ש, הצדדים נפרדו ב-2:2 מותח בליגה ובגביע ניצחו האדומים מבירת הנגב 3:4 הודות לפנדל שהדף ארנסטס שטקוס בתוספת הזמן. מחר (שבת, 19:30 בספורט4) תצא הקבוצה מעיר הנמל לבירת הנגב, בתקווה לשוב למסלול הניצחונות אחרי שבעה משחקים בהם רשמה שני הפסדים וחמש תוצאות תיקו.

אשדוד מרוחקת רק שלוש נקודות מעל הקו האדום והיסטורית המשחקים בין המועדונים מראה כי הניצחון האחרון של אשדוד על הפועל באר שבע בחוץ היה אי שם ב-2004, כמובן עוד באצטדיון ההיסטורי בווסרמיל. זה הסתיים ב-0:2 משערים של עידן שריקי ודוד רביבו.

אשדוד, מלכת תוצאות התיקו העונה שמתוך 15 המשחקים שנערכו סיימה ללא הכרעה בתשעה, בוודאי לא תתנגד לנקודה בטרנר, אבל תזכה לקבל בחזרה את החלוץ שגיב יחזקאל והקשר רועי גורדנה שריצו עונש של צבירת חמישה כרטיסים צהובים ב-0:0 ביום רביעי נגד הפועל ת"א. המגנים גילי כהן וזוהר זסנו יהיו בסגל אם ישוחררו מהטירונות בצבא.


יחזקאל (מימין) ולצדו גורדנה. חוזרים לסגל (לירון מולדובן)

המאמן רוני אוואט אמר לקראת המשחק: "שיחקנו נגד הפועל באר שבע לפני שבוע בגביע המדינה, נתכונן למשחק ונהיה מוכנים אליו. הפועל באר שבע, כמו הקבוצות הגדולות האחרות, משחקת פתוח והתקפי עם הרבה שחקנים קדימה. יש לנו במגרש שחקנים עם איכות ויהיה לנו יותר קל מאשר נגד קבוצות המצופפות מאחור ורק מבססות את המשחק על התקפות מתפרצות".

הרכב משוער: רועי משפתי, יצחק אספה, ניר ברדע, טימותי אוואני, גילי כהן, לאונרדו אווסו (רועי גורדנה), שלומי אזולאי, סמואל אלאבי, מוחמד כנעאן, שגיב יחזקאל, דין דוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי