בכר: "אפשר להוציא יותר", זריהן: "הוקל לנו כי יצאנו ממאבק האליפות"

ניב זריהן, ז'וסואה
ניב זריהן, ז'וסואה | דני מרון

לאחר שהוא חזר לנצח בטרנר עם 1:2 על אשדוד, מאמן הפועל ב"ש סיפר: "אנחנו מנסים שיטה חדשה ואני רואה שיפור במשחקים האחרונים". החלוץ: "מאמין שיצאנו מהתקופה הרעה". אוואט: "כנראה לשטקוס יש משהו מיוחד נגדנו"

(גודל טקסט)

בשעה טובה, הפועל באר שבע חזרה הערב (שבת) לנצח באצטדיונה הביתי. לאחר שלושה משחקים בהם האוהדים המקומיים יצאו מטרנר מאוכזבים, הקבוצה של ברק בכר ביצעה הערב מהפך קשה נגד מ.ס. אשדוד, ובזכות שער בדקה ה-88 של נייג'ל האסלביינק ניצחה 1:2 וסיימה את שנת 2019 בטעם מתוק.

בסיום המשחק, בכר סיפר: "הגיע לנו לנצח במיוחד בחצי הראשון שהגענו להרבה מצבים. בסופו של דבר הצלחנו בצדק להפוך את התוצאה ואני שמח. טרנר נתן לנו המון עוצמה היום גם כשהיינו בפיגור. לא שמחתי בשער השני שלנו כי עדיין לא ניצחנו סופית במשחק ודברים תמיד קורים בכדורגל, במיוחד נגד אשדוד. אני חושב שהראינו הרבה מאוד אופי והשגנו ניצחון קשה. לא פשוט לשחק בלחץ הזה מול הקהל שלנו"

המאמן הוסיף: "תמיד אפשר להוציא יותר מהסגל, במיוחד כשמסתכלים על מבחן התוצאה. אנחנו מנסים שיטה אחרת במחשקים האחרונים, עם שחקנים אחרים שהתפקידים שלהם מתאימים יותר לשיטה הזו. בסופו של דבר יש תוצאות ואני רואה התקדמות במשחקים שלנו".


בכר. "תמיד אפשר להוציא יותר מהסגל" (דני מרון)

"חיזוק בינואר? כרגע מה שמעניין אותי זה להתאושש מהמשחק, ולהסתכל כבר ליום ראשון. עברנו שבוע קשה מאוד, כשלכל משחק היה את הסיפור שלו. אנחנו מעכשיו נתאושש ונסתכל על המשחק הבא" סיכם.

כובש שער השוויון במשחק ניב זריהן הוסיף: "אני שמח על הניצחון ועל השער. זה תמיד כיף לעזור לקבוצה, במיוחד במצב שהיינו בו. עברנו שבוע קשה מאוד, שבסופו יצאנו עם שלושה ניצחונות. היה לנו ברור שיהיה קשה לצאת מהמצב שנקלענו אליו, ואני שמח שיצאנו ממנו".

"מבחינה אישית, אין לי עמדה נוחה בשבילי, כל עוד אני משחק וזה בהתקפה, אני יעשה הכל בשביל בכר. היה לנו הכי חשוב לחזור לנצח בטרנר. אני חושב שהראינו הרבה אופי הערב ואני מאמין שיצאנו סופית מהתקופה הרעה. אפשר להגיד שעכשיו יותר קל לנו לשחק וירד לחץ אחרי שהבנו שאנחנו לא במאבק האליפות".


זריהן. "קל לנו יותר לשחק אחרי שירד הלחץ ממאבקי האליפות" (דני מרון)

מנגד, מאמן הקבוצה המפסידה רוני אוואט סיפר את תחושותיו: "אני חושב שקבלת החלטות לא טובה שלנו גרמה לאיבוד הכדור ולספיגה, וזה הביא להתלהבות של ב"ש. אני חושב שהחל מדקה 75, באר שבע הייתה מתוסכלת ולא הצליחה כמעט בשום פעולה. מנגד, אנחנו הגענו למצבים טובים כדי לעלות ל-0:2. כנראה שלשטקוס יש משהו מיוחד כשהוא משחק נגד אשדוד. בסוף סופרים את כל מה שנכנס לרשת, ובזה הפסדנו".

"באנו למשחק ממושמעים מאוד ועשינו הרבה מאוד דברים חיוביים. אפשר להגיד שהגענו למצבים שרצינו להגיע. אני חושב שאם היינו שמים את ה-0:2 גם היינו מנצחים, אבל לב"ש יש הרבה איכויות ואם אתה טועה מולה אתה נענש".

במהלך המשחק, רועי גורדנה עלה מהספסל בדקה ה-73, אך לאחר רבע שעה בלבד הוחלף. המאמן הסביר: "הוצאתי את גורדנה אחרי רבע שעה וכנראה שהייתה סיבה מוצדקת להוציא אותו. אני יכול להגיד שההחלטה הייתה מקצועית לגמרי. אם צריך לסדר משהו ולסגור עניינים אנחנו נעשה את זה בתוך הבית שלנו".


אוואט. "יש להפועל ב"ש הרבה איכויות, ואם אתה טועה מולה אתה נענש" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי