סילבס מתכנן מהפכה בהרכב: ורמוט וטאפוקו יפתחו נגד בית"ר

גילי ורמוט
גילי ורמוט | מאור אלקסלסי

המאמן שהודה "עברתי ימים קשים לאחר הדרבי", הוסיף כי הוא מאמין בסגל הנוכחי. הצרפתי שעמד בפני וועדת משמעת ישחק במרכז השדה, אראל יוסט להגנה לאור מכת הפציעות. מלול, והבה וסרדל ייעדרו. גם וולשמן יפתח

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה הובסה אמנם 3:0 בדרבי נגד מכבי חיפה, אך היא עדיין מדורגת במקום החמישי המוביל לפלייאוף העליון. הקבוצה של חיים סילבס רוצה להתאושש במשחק הביתי נגד בית"ר ירושלים מחר (שני), עליה גברה בסיבוב הראשון באצטדיון טדי, והמאמן מבצע מהפכה בהרכב הראשון, גם בשל מכת פציעות בחלק האחורי.

המגן דור מלול לא התאמן ויחמיץ את המשחק בשל פציעה. במקומו ישחק המגן הצעיר סער פדידה. גם לירן סרדל פצוע והבלם גיא משפתי רק חזר לאימונים ולכן הוא מחוץ לתמונת ה-11. בן והבה מושעה בשל כרטיסים צהובים ולכן הקשר גל אראל, שהחלים מפציעה, יוסט לעמדה אחורית. הבלם ניסו קפילוטו נפצע בשבוע שעבר, הצליח להתאמן ויעבור מבחן כשירות סמוך לשריקה אך במועדון מעריכים שישחק.

במסיבת העיתונאים הבוקר אמר סילבס: "משחק סופר קשה מול בית"ר, שנראית טוב. אנחנו אחרי שבוע מאד לא פשוט והימים שאחרי הדרבי היו קשים גם עבורי ברמה האישית וברמה הספורטיבית היו הימים הכי קשים שעברתי. אנחנו במסע ארוך וחשוב שנקום מהימים האלה, כי בסופו של דבר בסגל שלי יש שחקנים מנוסים מאוד. עבדנו בכל המישורים, כולל הכשרתם של הפצועים – בן והבה בצהובים, דור מלול פצוע ולא ישחק, גם קפילוטו וסרדל מושכים פציעות וגם גל אראל מתאושש, אבל אנחנו נגיע בלי תירוצים. זו הזדמנויות לאחרים, כי הפועל חיפה לא תלויה בשחקן כזה או אחר. אני מאמין בסגל".


דור מלול. מכת פציעות בהפועל חיפה (דני מרון)

על עתידו של טאפוקו אמר סילבס: "במסע הזה יש הרבה עליות וירידות ויש אנשים שטועים. בסופו של דבר כולם משתכרים ונשתמש בכולם עד שיוחלט אחרת". כידוע, ועדת המשמעת נערכה ביום שלישי והקשר כבר חזר לאימונים, ונראה שאף יפתח בהרכב.

בהמשך לדבריו של סילבס, מי שעשוי לחזק את הקבוצה הוא גילי ורמוט שחזר לסגל רק לפני שבועיים לאחר פגרה ארוכה ושולב בהדרגה כמחליף במחזורים האחרונים. הקשר הוותיק פתח בהרכב במהלך הניצחון 1:5 על בני לוד בגביע המדינה ואף בישל פעמיים אך לא קיבל את חולצת ההרכב בליגה מאז המחזור הרביעי. גם החלוץ הזר המאכזב אמרי וולשמן נמצא בתמונת ההרכב וישחק לצד עדן בן בסט.

קווין טאפוקו. צפוי לחזור להרכב (מאור אלקסלסי)

הרכב משוער: יסמין בוריץ, סער פדידה, ניסו קפילוטו, גל אראל, ניקולה גולאן, קוון טאפוקו, פרנסיסקו גוניור, גידי קניוק, גילי ורמוט, אמרי וולשמן ועדן בן בסט

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי