טאפוקו חזר לאימונים, סילבס לשחקנים: "זה הזמן לגלות אופי"

קווין טאפוקו
קווין טאפוקו | מאור אלקסלסי

קשר הפועל חיפה שעמד לוועדת משמעת ועדיין לא נענש הצטרף לקבוצה לקראת המשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שני. עתידו ייקבע בשיחה בין המאמן לבעלים. בראש רשימת המבוקשים לינואר: יאקוב סילבסטר ואמרי וולשמן

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

גם שתי יממות לאחר ההפסד הכואב בדרבי, בהפועל חיפה מתקשים להשלים עם התבוסה. אוהדי הקבוצה בעיקר כואבים את ההשפלה, לטענתם, בדמות התוצאה 0:3. "ייקח הרבה זמן לשחקנים להחזיר לנו על ההשפלה הזאת", אמר אחד האוהדים. המאמן חיים סילבס מנסה להחזיר את שחקניו למסלול הנכון לקראת המשחק ביום שני נגד בית"ר ירושלים, ואף ערך אסיפה ואמר להם: "חשוב לדעת ולקום עכשיו ולא להוריד את הראש. זה הזמן לגלות אופי ולהמשיך קדימה".

הקשר קווין טאפוקו, שהושעה ולא התאמן בשני האימונים לפני הדרבי ואף לא היה בסגל למשחק, עמד שלשום לוועדת משמעת, אך הקבוצה טרם הודיעה על עונשו ובינתיים השחקן חזר אתמול (רביעי) לאימונים. נראה כי העונש, וגם עתידו של השחקן, ייקבעו לאחר השיחה בין סילבס לבין הבעלים יואב כץ. "קווין קיבל הזדמנות נגד בני יהודה והיה מצוין, אבל אז שוב הציג יכולת לא טובה נגד כפר סבא ואף שוב ביצע עבירת משמעת", אמרו בחיפה.

בינתיים, במועדון חושבים על חיזוק בחלון ההעברות של ינואר ובראש הרשימה נמצא הרצון לצרף חלוץ משמעותי על חשבונו של אמרי וולשמן המאכזב. בחיפה עוקבים אחר מצבו של יאקוב סילבסטר ממ.ס. אשדוד. שם נוסף שעלה במועדון הוא ארון שוינפלד ממכבי תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי