מיגל ויטור בספק להפועל ת"א, האסלביינק יחליף את שהר

מיגל ויטור
מיגל ויטור | אריאל שלום

ב"ש מתחילה בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון במטרה לחבר רצף ניצחונות. עדיין לא ברור מה מצבו של הבלם פורטוגלי, בעוד ההערכה היא כי גולדברג וטאהא יהיו כשירים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לאחר שקיבלו חופשה של יומיים עקב עומס המשחקים בשבוע האחרון, יחזרו היום (שלישי) שחקני הפועל באר שבע לאימונים ויפתחו בהכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל תל אביב (20:10, שידור ישיר בספורט4). בבאר שבע רוצים לרשום נגד הפועל תל אביב ניצחון ליגה שלישי ברציפות ולשים את המשבר מאחוריהם באופן סופי. במסגרת תהליך היציאה מהמשבר המקצועי שעבר על הקבוצה.

החלוץ בן שהר, מלך שערי הקבוצה (שמונה כיבושים העונה), שהורחק בסיום משחק הניצחון 1:2 על מ.ס  אשדוד, ומי שצפוי לפתוח בהרכב במקומו הוא ההולנדי-סורינאמי, נייג'ל האסלביינק, שכבש את שער הניצחון ביום שבת בדקה ה-88.

מנגד, בחוליית ההגנה ישנן חדשות טובות. בקבוצה מעריכים כי הבלם לואיי טאהא והמגן השמאל שון גולדברג יהיו כשירים למשחק וכך המאמן לא יצטרך לאלתר במרכז ההגנה. מנגד, שיתופו של מיגל ויטור עדיין מוטל בספק. ככל שיתקרב מועד המשחק בבלומפילד,  יוכלו בבאר שבע להעריך בצורה יותר מדויקת את מצבם של השלושה. כמובן שכשירותם תשפיע גם על חוליית הקישור משום שלאחרונה צמד הקשרים האחורים, דוד קלטינס ומרוהאן קבהא, הוסטו לעמדת הבלם וכך גם בן ביטון שצפוי לחזור לעמדתו הטבעית כמגן ימני.

בן שהר. באר שבע תחסר את מלך שעריה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי