אוהד לויטה עשוי לפתוח במקום שטקוס, מיגל ויטור יהיה כשיר להפועל ת"א

אוהד לויטה
אוהד לויטה | מאור אלקסלסי

הפורטוגלי, כמו גם גולדברג וטאהא, ערכו אימון מלא בשלישי אלא שהגיעו חדשות רעות: הליטאי נפצע לאחר תיקול עם האלסביינק ויעבור בדיקות וצילומים. במועדון סומכים על השוער השני, בכר מתלבט לגבי גולדברג

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע פתחה את הכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום ראשון ברגל שמאל. שוער הקבוצה, ארנסטס שטקוס, שמגלה יכולת מצוינת לאחרונה בין הקורות, נטש את אימון הערב לקראת סיומו עם חשש למתיחה ברגלו, בעקבות תיקול עם החלוץ נייג'ל האסלביינק. היום (רביעי) צפוי השוער הליטאי להיבדק ולעבור צילום כדי לדעת מהי חומרת הפציעה. כזכור, שטקוס עלה לשחק נגד מ.ס אשדוד ביום שבת כשהוא סובל מפציעה באחת מאצבעות ידו, אולם הפעם לפי הערכות מדובר בפציעה קשה יותר.

אם יתברר כי הפציעה של שטקוס תשבית אותו לתקופה הקרובה, אוהד לויטה, שוער המשנה של הקבוצה, יהיה זה שיחליפו בין הקורות. השוער רשם העונה שלושה משחקי ליגה בהם שמר פעמיים על שער נקי ובמועדון סומכים עליו.

באימון אתמול היו גם בשורות טובות. כל שלושת שחקני ההגנה, מיגל ויטור שהיה בספק למשחק נגד הפועל ת"א וגם לואי טאהא ושון גולדברג כשירים, והם יוכלו לשחק. ברק בכר צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים, ונותרה התלבטות אחת: האם גולדברג ימשיך לתפקד כבלם או שאחד מהקשרים האחוריים, דוד קלטינס או מרוהאן קבהא – ימשיכו במרכז ההגנה. הקפטן בן ביטון שתופקד כבלם במשחקים האחרונים ישוב לעמדת המגן הימני על חשבון אור דדיה הצעיר.

מיגל ויטור. החדשות הטובות מהאימון (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי