למרות ההתעניינות, וארן הבהיר: "רוצה להישאר בבית"ר"

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

חוגג יאשר ללוי ובניון להחתים שחקן זר בסכום מוגבל, ההחלטה בנוגע לחלוץ תתקבל רק לאחר רכש. גורם במועדון: "אין ספק שלא מגיעים מספיק אוהדים לטדי"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים תולים לא מעט תקוות בסדרת המשחקים הקרובה שתיערך בחודש הקרוב ותסתיים בראשון בפברואר, במסגרתה תארח הקבוצה חמישה מתוך ששה משחקים בטדי. זה יתחיל בשבת, עם משחק בית מול קריית שמונה וביום שני שלאחר מכן תתארח הקבוצה אצל מכבי תל אביב (כרגע, לפני הגשת הערעור, מדובר במשחק רדיוס). לאחר מכן היא תארח ארבעה משחקים נוספים בטדי: בני ריינה בגביע, ואת מכבי נתניה, נס ציונה ובני יהודה בליגה.

במועדון פותחים בימים האחרונים בקמפיין לצורך החזרת הקהל לטדי. 5,000 אוהדים הגיעו לצפות במשחק מול רעננה ובמועדון תלו את האשמה בעיקר בעובדה שמדובר במחזור אמצע השבוע. "אין ספק שלא מגיעים מספיק אוהדים לטדי, בטח ביחס לתוצאות", אמר גורם במועדון אתמול. "אפשר וצריך לסיים את החודש הקריטי הזה עם סיכוי משמעותי להגיע לאירופה. תראה מה קורה במכבי חיפה, אין שום סיבה שלא נמשוך קהל, בטח ביכולת הזאת".

רוני לוי לא מתכנן מהפכות בהרכב. ליוואי גרסיה אמור להיות כשיר למשחק, אבל אחרי התצוגה בחיפה, הוא מתלבט האם להחזיר אותו להרכב או להמשיך עם אנתוני וארן בחוד כששלומי אזולאי יתפקד כשחקן כנף.


ליוואי גרסיה. רוני לוי מתלבט אם להחזירו להרכב (דני מרון)

 

ומה קורה לקראת ינואר? פרט לבדיקה כללית שנעשתה בנוגע לאפשרות לשאול את ירדן שועה, בבית"ר לא מנהלים כרגע מגעים עם שחקנים ישראלים אחרים. שמו של חלוץ קריית שמונה, קיליאן שרידן עלה בעבר, אבל נבדקות אופציות נוספות מעבר לים. חוגג יאשר ללוי ובניון להביא שחקן זר, אבל יגביל זאת בסכום, ועשוי לאשר את צירופו של אלירן עטר, אך לא בחלון ההעברות הקרוב.

השניים בודקים אופציה לחזק את הקבוצה בחלוץ, אבל לא יביאו שחקן אם ירגישו שהוא לא משדרג משמעותית את ההתקפה של בית"ר, מה גם ששלומי אזולאי נמצא בתקופה טובה. בשבוע שעבר פרסמנו כי אנתוני וארן עשוי לעזוב בחודש ינואר אם יגיע חלוץ זר, אולם בבית"ר ירושלים כבר דחו הצעה מהפועל תל אביב וקבוצות נוספות שגיששו בעניינו. הסיבה: לוי ובניון לא יקבלו החלטה על שחרור שחקנים מהסגל עד שיגיע חלוץ. וארן עצמו שלח מסר לצוות המקצועי ואמר למקורביו: "אני מאמין ביכולות שלי וכאן כדי להישאר".
 

 
כפי שפרסמנו לפני מספר שבועות, משה חוגג אמור להכריז עוד לפני תום העונה על המשך דרכו של רוני לוי גם בעונה הבאה. ללוי יש אמנם אופציה בחוזה, אך גם המאמן, שקיבל בחודשים האחרונים הצעות מעבר לים, צריך להחליט אם הוא נשאר. על כל פנים, במועדון סבורים שלוי יסגור לעונה נוספת הרבה לפני השלבים המאוחרים של הליגה והגביע, לאחר שיוסי בניון, שאמון על נושא המאמן, ימליץ לחוגג להאריך את החוזה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי