הפועל רעננה רוצה לצרף את מתן חוזז בינואר

מתן חוזז
מתן חוזז | אריאל שלום

נועלת הטבלה רוצה להתחזק בחודש ינואר בחלק הקדמי, בקבוצה מקווים לקבל בהשאלה את קשר האלופה עד תום העונה. גם אבוחצירה על הכוונת, חלוץ זר אחר יגיע במקום ריבאס שחוזהו הותר. גאנם יחזור להרכב נגד אשדוד

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה במצב עגום. הקבוצה השלימה כבר למעלה מסיבוב בלי ניצחון ליגה (14 משחקים) כשהיא תקוענה במקום האחרון בטבלה. המאמן החדש ניסו אביטן רוצה לחזק את הסגל בחלון ההעברות בינואר בשניים-שלושה שחקנים לפחות. השם החם שעלה כמועמד הוא שחקן ההתקפה של מכבי תל אביב, מתן חוזז, אותו רוצה הקבוצה לצרף בהשאלה עד לסיום העונה. בקבוצה מאמינים שהאלופה תרצה לדלל את הסגל הרחב שלה לאור ההדחה מגביע המדינה.

שחקן התקפה נוסף שנמצא על הכוונת הוא שמעון אבוחצירה, חלוץ עירוני רמת השרון שכבר שיחק בעבר במועדון במשך שנה וחצי (2017 ו-2018). במקביל, במועדון פועלים להנחית חלוץ זר במקומו של קרלוס ריבאס, החלוץ הקולומביאני שנפצע בצורה קשה ועבר ניתוח במולדתו. עזיבתו סוכמה כבר לפני מספר חודשים בשל הפציעה הקשה שעבר אך תיכנס לתוקף רק בינואר. בקבוצה ממתינים להתפתחויות לגבי רועי גורדנה, קשרה של מ.ס אשדוד שמבוקש במועדון כפי שפורסם לראשונה בספורט1.

במועדון הבהירו לשחקנים עד כמה קרב התחתית נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון הקרוב הוא קריטי. החלוץ קייס גאנם שלא שיחק במחזור שעבר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים, יחזור להרכב. מנגד, הבלם עידו לוי סבל מדלקת ריאות ואמור לחזור לפעילות תוך עשרה ימים.

קייס גאנם. יחזור להרכב נגד מ.ס אשדוד (אריאל שלום)






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי