איציק ניסנוב: "ריבונו של עולם, שאני אכנס ליציע ואחפש מי הדליק אבוקה?"

אוהדי הפועל תל אביב
אוהדי הפועל תל אביב | אריאל שלום

בעלי הפועל תל אביב המום מהחלטת בית הדין: "שוקלים לפנות לבית משפט אזרחי ולהגיש ערעור. הכיס שלנו לא עמוק והנזק הוא כמיליון וחצי ש"ח". האדומים עשויים לארח את באר שבע בנתניה

(גודל טקסט)

לאחר יום ארוך בבית הדין העליון, הוחלט הערב (רביעי) על הקלה בעונש שספגה הפועל תל אביב – לה בוטל משחק רדיוס אחד מתוך שלושה שנגזרו עליה בפסק הדין המקורי, כך שבנוסף היא תרצה סגירת יציעים 4-5 בשני משחקים נוספים ותשלם קנס בגובה של 50 אלף שקלים בעקבות ההתפרעויות בדרבי. היועצים המשפטיים של הפועל תל אביב ובעלי המועדון התכנסו לאחר ההחלטה, כשהם שקלו להגיש צו עיכוב החלטה בבית משפט אזרחי, אך ככל הנראה לא יעשו זאת והקבוצה תארח את משחק הליגה נגד הפועל באר שבע (ראשון החל מ-20:10, ספורט4) באצטדיון בנתניה ואילו את הפועל רעננה באצטדיון המושבה.

איציק ניסנוב, מבעלי הפועל תל אביבהתייחס להחלטה בתוכנית הספורט של 103FM: "אנחנו ממש לא מאושרים, לצערי זה העונשים בכדורגל הישראלי. רדיוס זה משהו שעבר זמנו. לצערי העונש נשאר. הבעיה היא שאנחנו קצת אובדי עצות. כבר לא יודעים מה אפשר לעשות. עשינו הכל. הבאנו למשחק הזה קרוב ל-400 מאבטחים ו-200 שוטרים. לא נתנו לנו למכור כרטיסים לשער 8 בגלל שלא רצו שיהיה קהל מעורב. שלחנו מראש מכתב גם למנהלת וגם להתאחדות והבהרנו שאנחנו חוששים. אנחנו לא משטרת ישראל ולא חברת אבטחה. אם הם לא מצליחים למנוע הפרת סדר, מי אנחנו שנצליח? אנחנו עושים את הכל ולא מצליחים. אנחנו לוקחים את זה קשה, כי אין לנו באמת לעשות. אי אפשר לבקש מאיתנו לעשות משהו שאנחנו לא מסוגלים.

"נניח שעכשיו במשחק של ברצלונה בספרד מדליקים אבוקה, היא תקבל עונש רדיוס? איפה ישימו מאה אלף צופים? למה פה כן נותנים רדיוס? במה אשמים שאר האוהדים? אנחנו עכשיו ביקשנו להעלות את זה לדיון הבא בהתאחדות ואני מקווה מאוד שהתקנון ישתנה. אנחנו שוקלים לפנות לבית משפט אזרחי ולהגיש ערעור. בהתאחדות אין יותר ערעור, הגענו שם לבית הדין העליון וצר לי שזו ההחלטה. אני לא חושב שהיינו יכולים לעשות משהו בצורה אחרת על מנת לשנות את מה שקרה. קשה מאוד גם להגיע לאותם מתפרעים, הם עשו את זה מתחת לכל מיני דגלים. למרות זאת, הצלחנו להגיע לחלקם. ריבונו של עולם, מה עוד אנחנו צריכים לעשות? שאני אכנס ליציע ואנסה לגלות מי הדליק אבוקה?

 


אוהדי הפועל תל אביב בדרבי. "שאני אכנס ליציע ואחפש מי הדליק אבוקה?" (אריאל שלום)

"אני לא חושב שהקטע של שריפה היה מתואם בין הקהלים. עיריית תל אביב בדקה האם הכיסאות דליקים. יכול להיות שזה נדלק מהאבוקות. אני באמת לא יודע. הנזק להפועל תל אביב הוא עצום. אני בכוונה מכניס את הפועל תל אביב, כי אין לה בעלים עם כיס עמוק וזה נזק של כמעט מיליון וחצי שקל. אם הצפי למשחק נגד באר שבע היה למכור עוד 10,000 כרטיסים, במושבה אנחנו יכולים למכור אולי 1,200 כרטיסים, השאר זה מנויים. זה הבדל עצום של 8,800 כרטיסים שכל כרטיס ממוצע זה 80-90 שקל. אני לא חושב שבכדורגל המודרני יש מקום לתת עונשי רדיוס. כדורגל זה פאן.  תתאר לך שיש אוהדים בודדים שרוצים להזיק בכוונה, יענישו אותנו על בסיס קבוע? מה אנחנו יכולים לעשות? הפסדנו בדרבי הכנסה של חצי מיליון שקל כי לא מכרנו כרטיסים לשער 8, בגלל שהם פחדו שאוהדי מכבי יקנו כרטיסים. לא יכול להיות שאסור לך למכור כרטיסים לאצטדיון שלך – היה איסור משטרתי. בבקשה, שיבוא מישהו שיגיד לי מה עוד אפשר לעשות", סיכם איציק ניסנוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי