יואל אבוחצירה מועמד להפועל חדרה, ריף מסיקה חתם בקבוצה

עידו קרן, ריף מסיקה
עידו קרן, ריף מסיקה | הפועל חדרה

החלוץ שתפס לאחרונה מקום בהרכב של רפואה, עשוי להצטרף בחודש ינואר כחלק מעסקת טרייד עם לוסיו וסכום כספי נוסף. קשר אום אל פאחם יצטרף בעונה הבאה. סיסה וגורפינקל צפויים להיות כשירים להפועל חיפה

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה בהכנותיה לקראת המשחק נגד הפועל חיפה בשבת (18:30), במטרה לשוב לשישייה הראשונה ולחלוף בדרך מעל הקבוצה מהכרמל. מאמנה החדש של הפועל חדרה, שרון מימר, ניצח במשחק הבכורה שלו נגד מ.ס. אשדוד, אך מאז הקבוצה הפסידה להפועל באר שבע, חילצה נקודה מול הפועל רעננה והודחה תחתיו מגביע המדינה.

במועדון מהשרון אופטימיים לקראת המפגש בנתניה, לאור חזרתם הצפויה של מספר שחקנים לסגל הקבוצה, וביניהם המגן יהב גורפינקל והבלם ג'ונתן סיסה. הקשר אליאל פרץ אמנם חזר לאימונים, אך טרם ברור אם יהיה בסגל ביום שבת. גם חגי גולדנברג שנעדר מהמשחק בשבוע שעבר בשל הולדת בנו, יחזור לסגל. הקשר ג'ורג' פוצ'יבה שסובל מקרע חלקי ימשיך להיעדר לפחות עוד שבועיים.

בינתיים בקבוצה חושבים על חלון העברות שייפתח בשבוע הבא, והמטרה העיקרית היא להתחזק בחלק ההתקפי, לאחר שנפרדו משגיא דרור שחתם בהפועל כפר סבא. אחד השמות שהוזכרו כמועמדים לקבוצה הוא חלוץ קריית שמונה יואל אבוחצירה, שלאחרונה הפך לשחקן הרכב אצל קובי רפואה וכבש עד כה שער ליגה אחד.


יעשה את הדרך צפונה? לוסיו (אודי ציטיאט)

כפי שפורסם כאן לראשונה, רפואה מעוניין בלוסיו ובחדרה בוחנים אופציה לטרייד כאשר מעבר להחלפת החלוצים, הקבוצה הצפונית תעביר סכום נוסף עבור הברזילאי. אגב ללוסיו יש סעיף שחרור של 300 אלף דולר. במועדון ציינו כי אין בכוונתם לשחרר את לוסיו, אלא אם תגיע הצעה אטרקטיבית והשחקן עצמו יסכים למעבר.

בנוסף, במועדון מהשרון עובדים על העונה הבאה וכבר החתימו את קשר הפועל אום אל פאחם ריף מסיקה. הקשר כבש את שער הניצחון במשחק מול מכבי תל אביב וחתום בקבוצה מהלאומית עד סוף העונה, לכן הוא רשאי לנהל מו"מ לגבי מעבר לעונה הבאה והפועל חדרה ניצלה את ההזדמנות והחתימה אותו לעונה אחת (עד תום 2020/21). סוכנו עידו קרן אמר לאחר החתימה: "ריף הוא ההוכחה שאפשר לפרוץ בכל גיל. כל מי שראה את ריף, ראה יהלום מלוטש ואני שמח שהגיע למקום חם ונהדר כמו הפועל חדרה".
.


אחרי שהדהים את מכבי תל אביב בגביע ריף מסיקה חוזר לליגת העל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי