Sport1 Banner

בית הדין העליון של ההתאחדות דחה את בקשת הפועל ת"א

בלומפילד מלא עשן
בלומפילד מלא עשן | אריאל שלום

האדומים ניסו לעכב את העונש במטרה לארח את הפועל באר שבע בבלומפילד, אך המהלך כשל ובמועדון ממתינים להחלטת בית המשפט המחוזי. רודריגס נחת בישראל וצפוי לחתום

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב אמורה לארח את הפועל באר שבע ביום ראשון באצטדיון בנתניה (החל מ-20:10 בספורט4) לאחר שערעורה נדחה אתמולאבל בניסיון אחרון להפוך את הקערה על פיה החליטו במועדון לפנות לבית המשפט המחוזי בבקשה לעיכוב ההליכים ודחיית העונש, בקשה שאם תתקבל משמעותה שהמשחק הקרוב ייערך באצטדיון בלומפילד. אם לא די בכך, בקבוצה גם פנו רשמית בבקשה לעיכוב העונש לבין הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, שיתכנס לדיון חירום בהרכב של חמישה שופטים, אולם לספורט1 נודע כי הקבוצה נדחתה וההחלטה נותרה על כנה.

בהחלטת בית המשפט, שפורסמה על ידי ההתאחדות לכדורגל, כתב נשיא בית הדין העליון אמנון סטרשנוב כי "נשוא הבקשה אינו מעורר סוגיה משפטית חדשה. לא מצאתי נימוק לגופו של עניין אשר יצדיק דיון נוסף על פסק דינו של בית הדין העליון".

לספורט1 נודע שבתוך המועדון היו חילוקי דעות בין ראשי הקבוצה ליועצים המשפטיים האם לפנות לבית המשפט, אולם הוחלט לנסות ולעכב את ביצוע העונש – דבר כשכאמור לא הצליח, והיה אמור לאפשר למועדון להכניס סכומי כסף גבוהים יותר ולהפחית את הנזק הכלכלי, בהנחה שאכן יגיעו מעל 12,000 צופים, כמות הצופים שתגיע למשחק אם ייערך בנתניה. במקביל, מחכים בקבוצה לדיון שעשוי להיערך בשבוע הבא בהתאחדות לכדורגל ובו ידונו בביטול עונש הרדיוס לאלתר, על ידי שינוי התקנון.

ועוד בהפועל ת"א, לקראת חודש ינואר שצפוי להיות עמוס, הקשר האורוגוואי פליפה רודריגס נחת לפנות ערב בישראל כדי להצטרף לקבוצה. רודריגס יעבור בדיקות רפואיות ויחתום על חוזה למשך שנה וחצי. הוא יחליף את דמבה קמארה ויוכל לשחק כשחלון ההעברות יפתח כבר במשחק נגד בני יהודה. החלוץ הניגרי מייקל אולהה יקיים את הבכורה שלו נגד בני יהודה, לאור העובדה שהוא מרשים באימונים ואתמול כבש צמד בניצחון 4:6 על קבוצת הנוער, כשגם עומר דמארי שכבש צמד יהיה בסגל נגד באר שבע ואף עשוי לפתוח בהרכב.


נמצא גם בתמונת ההרכב. דמארי (אריאל שלום) 

בנושא הקשר מפנמה ארמנדו קופר, הבהיר היום גורם בהפועל תל אביב: "קופר ינחת בתוך מספר ימים בישראל וינסה להגיע להסכם מול מכבי פתח תקווה. יש לו סעיף שלא היה ידוע לנו על פיצוי בסכום של 100 אלף דולר אם יחתום במועדון אחר בישראל, אך גם אם המהלך לא יצליח וקופר יחזור לפנמה, הוא יגיע למתחם חודורוב בקיץ. הוא יהיה שחקן הפועל תל אביב, עכשיו או בעונה הבאה". בהתאם להתפתחויות מולו, גם תיבחן האופציה של קשר מכבי נתניה ניקו אולסק. 

במהלך סוף השבוע תתקיים שיחה בין ראשי המועדון לקשר מצפון מקדוניה סטפן ספירובסקי בנושא המשך דרכו. המאמן ניר קלינגר רוצה את ספירובסקי המגלה שיפור ביכולתו ובמחויבות שלו לקבוצה, אך אם המקדוני יבהיר כי הוא מצא מועדון חלופי, בקבוצה לא יעמדו בדרכו. שיחה על עתידו תתקיים גם מול מוטי ברשצקי וההחלטה בנושא תתקבל במשותף.  כידוע, עד כה קיבלו פרנסיס קיירמה, דמבה קמארה ואור אינברום הודעות שהם לא בתוכניות מעכשיו.

עוד באותו נושא: מייקל אולהה, עומר דמארי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי