חיים: "לא נישאר בליגה אם ניראה ככה, אבל אנחנו מספיק טובים"

אופיר חיים, גרשון קופי
אופיר חיים, גרשון קופי | ספורט1

מאמן כפ"ס במסע"ת לקראת נתניה: "יש חוסר ביטחון. מצחיק שאחרי הפועל חיפה דיברו על פלייאוף עליון ואחרי שני הפסדים אנחנו מועמדים לירידה". קופי: "מאמין שנשרוד, לא צריכים להסתכל על מה שכותבים עלינו"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

 לאחר שני הפסדים רצופים, הפועל כפר סבא תארח ביום שבת את מכבי נתניה (17:15, ספורט4) במטרה להתרחק מעט מהתחתית. הבוקר (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מול החניכים של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה בהשתתפות המאמן אופיר חיים והקשר גרשון קופי.

"שני המשחקים האחרונים שמו כתם על תחילת עונה טובה מאוד", הודה חיים. "ספגנו שבעה שערים ולא כבשנו. עשינו לעצמנו נזק, אבל בכדורגל יש גם את המשחק הבא" התייחס המאמן לתקופה הרעה העוברת על קבוצתו. "יש לנו משחק מאוד קשה מול מכבי נתניה, קבוצה שגם יצרה רצף חיובי ונעצרה בשני המשחקים האחרונים. זה משחק טעון עם הרבה אמוציות, אבל כמו תמיד אני מאמין שאפשר לעשות תוצאה טובה ואנחנו צריכים להחזיר לעצמנו את הביטחון ולהיראות טוב".

הירידה ביכולת: "לפעמים בקבוצת כדורגל כשמשחקים טוב ונראים טוב, אבל לא מביאים תוצאות אז יש ירידה וחוסר ביטחון. התפקיד שלי זה לראות איך אני מוצא את השחקנים שמסוגלים לעמוד בלחץ ויש לחץ עכשיו, ואיך עושים את ההבדל ויוצאים לדרך חדשה. אנחנו בתקופה לא הכי טובה, אבל זה טוב שזה מגיע עכשיו ולא בסוף העונה".


אופיר חיים (אריאל שלום)

הלחץ בקבוצה: "ברור שזה מלחיץ. זה מצחיק שאחרי הפועל חיפה דיברו על פלייאוף עליון ואחרי שני הפסדים אנחנו מועמדים לירידה. אני לא מתרגש מזה, כי תמיד ידעתי שאנחנו קבוצה שתילחם על חייה. אנחנו קבוצה מספיק טובה בשביל להישאר בליגה, אבל לא נישאר בליגה אם ניראה כמו שנראינו בשני המשחקים האחרונים".

הציפיות בתחילת העונה: "תמיד הייתי עם רגליים על הקרקע וידעתי שיגיעו רגעים כאלה. אנחנו בסך הכל קבוצה חדשה ויכול להיות שיש כאלה שהתבלבלו וחשבו שאם עשינו משחקים טובים ותוצאות טובות בסיבוב הראשון אז אנחנו מתמודדים עלהפלייאוף העליון. תמיד ידעתי שיהיה לנו קשה".

הרכש העתידי בינואר: "תמיד בינואר כל קבוצה מחזקת את עצמה וזה קורה בכל ליגה. אנחנו צריכים את זה מאוד וצריכים עומק. צריך סגל רחב כי יש פציעות ויש הרחקות. לפני שבועיים לא היו לי 18 שחקנים להלביש. אנחנו צריכים ליצור תחרות ושתמיד תהיה מלחמה על ההרכב, כי זה הבסיס לקבוצת כדורגל טובה".

 

שחקני הפועל כפ"ס מאוכזבים (אריאל שלום)

גם הקשר גרשון קופי דיבר על הירידה ביכולת: "זו שאלה טובה. חדר ההלבשה שלנו לא השתנה. יש לנו חבורה טובה של שחקנים ואנחנו לא צריכים להסתכל על מה שרושמים עלינו בתקשורת או מה אנשים אומרים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים. בשני המשחקים האחרונים לא השגנו את התוצאות שרצינו, אבל אנחנו לא צריכים להסתכל אחורה אלא על המשחק בשבת – בו נצטרך לשנות".

הניסיון שלו בקבוצה צעירה: "הייתי פעם שחקן צעיר ואני יודע מה זה להרגיש לחץ. אבל מצד שני זה לחץ טוב, כי אם אתה לא מרגיש את זה אז כנראה שלא אכפת לך מהמקצוע שבו אתה עוסק. צריך לדעת לנתב את זה לפן החיובי".

האם הוא אופטימי: "אני מאמין שנשרוד בליגה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על המשחק הקרוב ולשמור על חדר ההלבשה".

גרשון קופי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי