קשר יצירתי בראש סדר העדיפויות של מרקו בלבול

מרקו בלבול
מרקו בלבול | מאור אלקסלסי

במכבי חיפה מתכוונים להתעסק במועד ההעברות רק לאחר המשחק ביום שני מול מכבי ת"א, אבל המסר עבר לסוכנים השונים. החלטה מי יענוד את סרט הקפטן תתקבל בסוף השבוע

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אנשי מכבי חיפה אמנם החליטו לדחות את ההתעסקות סביב נושא הרכש בחודש ינואר רק לאחר משחק העונה ביום שני מול מכבי תל אביב, אבל בימים האחרונים קיבלו סוכנים שונים רשמים מצד אנשים במועדון כי בראש סדר העדיפויות של המאמן הירוק נמצא קשר עושה משחק.

על פי השיחות המקצועיות שנעשו מבינים בחיפה כי גם בסיבוב השני וגם בפלייאוף היריבות שיגיעו לשחק מולם יגיעו בשיטת משחק סגורה, ולכן צריכים למצוא פתרון נוסף לפרוץ את הצפיפות ההגנתית. על כן במועדון מחפשים שחקן איכותי בעל אוריינטציה התקפית, כאשר גם שמו של כרים פריי עלה. עם זאת, העסקה תיסגר רק בתנאי שהשחקן לא ימצא קבוצה אחרת בטורקיה ויסכים להפחית משמעותית משכרו.

מעבר לכך, בחיפה ימתינו למוצא פיו של הקשר ז'אנדו פוקס, שצפוי להחליט על עתידו בשבועיים הקרובים, ולא מן הנמנע כי לאו דווקא יובא קשר אחורי זר אלא יוחזר למועדון סאקו טורה, הקשר הגמבי המושאל לסקציה נס ציונה. כפי שפרסמנו כבר לפני מספר שבועות, בחיפה סימנו את טורה כאחד המושאלים לחזור לכרמל בחודש ינואר, בניגוד למושאלים של הפועל חדרה – מוחמד אבו פאני ויהב גורפינקל. סוגייה נוספת שצריכה להיפתר היא עמדת המגן הימני, שם הירוקים מחפשים גיבוי לארנסט מאבוקה על חשבונו של רז מאיר שגמר את העונה.


סאקו טורה (דני מרון)

בינתיים הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת הקרב ביום שני מול החבורה של ולדימיר איביץ', ובקרוב יקבל בלבול החלטה גם לגבי הקפטן במקומו של נטע לביא המוצהב. ההערכה היא שהמאמן לא יבצע שינוי בשיטת המשחק ומי שיענוד את הסרט יהיה סאן מנחם או עופרי ארד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי