יואצו השיחות עם עוואד על הארכת החוזה, טורה ישוב בינואר?

מוחמד עוואד, נטע לביא
מוחמד עוואד, נטע לביא | אודי ציטיאט

במכבי חיפה מקווים שהחלוץ יחתום על חוזה לשנתיים וחצי ויהפוך לאחד המשתכרים הגבוהים בקרב הצעירים, הקשר המושאל לנס ציונה נמצא במעקב כמו גם ג'אפר. וגם: פוקס יפתח כמגן ימני בגביע?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה המשיכה אתמול (שני) בהכנות למשחק סיבוב ח' בגביע המדינה בשבת נגד סקציה נס ציונה, כשלאימונים שב החלוץ ירדן שועה, שבתחילת השבוע עוד נפגש בליווי נציגו ואביו עם נשיא המועדון יעקב שחר, בניסיון לצאת לדרך חדשה לאחר התקרית האחרונה עם המאמן מרקו בלבול.

כעת, לאחר שובו של שועה לאימונים, על אף שוועדת המשמעת הפנימית על התנהגותו טרם נערכה, במועדון מקווים כי הסאגה תסתיים ושבקבוצה יוכלו לשוב ולהתעסק בכדורגל בלבד. במשחק הגביע שועה כבר עשוי להיכלל בסגל ובקבוצה אף טוענים שלא מן הנמנע שיפתח בהרכב. מי שעוד הגיע אתמול לכפר גלים היה המאמן המנטאלי יגאל הילל, שלא שוחח עם השחקנים.

חלוץ נוסף שנמצא מחוץ לסגל הוא מוחמד עוואד, שלאחרונה התאושש מפציעה ושב לאימונים, אבל כנראה שלא יתלבש גם למשחק הגביע. לקראת חזרתו, במכבי חיפה מתכוונים להאיץ את השיחות על הארכת חוזהו, כפי שעשו עם מספר שחקנים צעירים לאחרונה, וזאת על אף שלעוואד חוזה לעוד עונה וחצי. במכבי חיפה כבר הגישו לו הצעה משדורגת לשנתיים וחצי ואם יסכים הוא יהפוך לאחד המשתכרים הגבוהים בקרב הצעירים בקבוצה.


עוואד. הירוקים מקווים להאריך את חוזהו (עדי אבישי)

במקביל, במועדון כבר חושבים על חודש ינואר ובוחנים אופציה להשיב חלק מהמושאלים. בין השאר עלה שמו של קשר סקציה נס ציונה, סאקו טורה שנחשב לאחת התגליות העונה בליגת העל. שחקן נוסף ששמו עלה במועדון הוא המגן עלאא ג'אפר, שגדל במועדון ועשוי להגיע במקומו של רז מאיר שגמר את העונה.

ובחזרה למשחק הגביע. אחרי ה-0:0 המאכזב בשבת נגד הפועל רעננה וגם בשל סגל חסר שיעמוד לרשותו, בלבול צפוי לערוך מספר שינויים. מעבר לשועה שנמצא בתוכניות ההרכב, כבר עתה ברור כי עופרי ארד וארנסט מאבוקה המוצהבים יוחלפו בעאיד חבשי וככל הנראה שגם בז'אנדו פוקס – שצפויה להיות זו הופעת הבכורה שלו בהרכב הקבוצה. פוקס, כפי שפרסמנו לראשונה, צפוי לעזוב בינואר, אבל בלבול מתכוון להשתמש בשירותיו בשבת בשל פציעת רז מאיר שגמר את העונה. על אף שמדובר בקשר אחורי, בעבר שיחק פוקס גם במדי נבחרת קמרון כמגן ימני.


פוקס. עשוי לפתוח בהרכב לראשונה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי