קלינגר: "לא זוכר דריכות כזו", אלטמן: "שמח שבוזגלו התאמן"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | עדי אבישי

בצל הניסיון לעכב את ביצוע הרדיוס ולארח בבלומפילד (20:10 בספורט4) ובמקביל לשינויים לקראת ינואר, מאמן הפועל ת"א אמר לפני ב"ש: "איום ונורא שקבוצות לא יכולות לארח בבית"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ראשי הפועל תל אביב עסוקים בימים האחרונים בעיקר בבתי דין ובבתי משפט כחלק מהמלחמה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל שהטיל על הקבוצה עונש כבד, כידוע הבוקר הגיש המועדון בקשה דחופה לדיון בבית הדין העליון של ההתאחדות וכן פנה לבית המשפט המחוזי בניסיון לעכב את ביצוע העונש ובכך לארח את הפועל באר שבע ביום ראשון הקרוב באצטדיון בלומפילד ולא בנתניה (החל מ-20:10 בספורט4), אבל במקביל לסערה המשפטית ולמאמצים הכבירים לשנות את פני הקבוצה במהלך חלון ההעברות בינואר, המאמן ניר קלינגר ושחקניו מנסים להתרכז אך ורק בצד המקצועי ובהכנות למפגש מול החבורה של ברק בכר.

במהלך מסיבת העיתונאים סיפר הקשר עומרי אלטמן כי מאור בוזגלו שב לאימונים, אבל עוד קודם לכן דיבר קלינגר שסירב להתעסק בנושאים המשפטיים ואמר בפתח דבריו: "אנחנו מדברים רק על נושאים מקצועיים. איפה שנצטרך לשחק, נשחק. ברור שאנחנו מעדיפים את בלומפילד וזה נורא ואיום שקבוצות נענשות וצריכות לצאת מהבית שלהן – לא רק שזה לא הגון כלפי הקבוצה, זה לא הגון כלפי עשרות אלפי אוהדים שנענשים על לא עוול בכפם. אנחנו לא נותנים לזה להיכנס פנימה וחושבים רק איך מנטרלים את הצדדים החזקים של ב"ש ופוגעים בנקודות הרכות והחולשות שלהם, כמו בכל משחק".

על אולהה ורודריגס שאמור להצטרף: "כרגע לא צירפנו אף שחקן, כי הם עוד לא עלו על כר הדשא, כך שאני לא מעוניין לפני משחק כל כך חשוב מבחינתי – המשחק הכי חשוב של הפועל תל אביב העונה – לדבר על זה. אני לא זוכר דריכות כזו בקרב השחקנים ואני מקווה שזה יגיע גם לכיוון הקהל, כי זה משחק שטומן בחובו כל כך הרבה ונצטרך להגיע מאוד מפוקסים. לדבר על מי הולך או מי בא כעת זה לא דבר שתואם את דרך העבודה שלי".


קלינגר ובוזגלו. הקשר ישוב למגרשים בקרוב? (מאור אלקסלסי)


משחק על שש נקודות
: "עבור ב"ש זה כמו שלוש נקודות רגילות או נקודה, אבל אצלנו כל משחק הוא מאבק הישרדותי כדי לסגור את הפער, לצאת מהבור, איך שלא תקראו לזה. אנחנו בדרך הנכונה והצלחנו לייצב מקצועית את הקבוצה מאז המפלה בנתניה שאנחנו לא שוכחים אותה ואני מזכיר אותה כל יום לשחקנים. זה דבר שאסור יקרה, אבל עוד לא עשינו כלום ואנחנו רק בתחילת הדרך".

אם ב"ש פייבוריטית: "על הנייר, לפי השנים האחרונות, אז אולי כן, אבל זה טוב רק למי שמתעסק בדברים מסביב. חובת ההוכחה היא ממש עלינו – וזו לא קלישאה – ונצטרך להראות שאנחנו קבוצה חזקה, שיודעת להפיק לקחים מכישלונות ולהתמודד עם קשיים. אנחנו נפגוש קבוצה מצוינת עם תקציב ענק ונצטרך לסגור את כל הפערים האלה עם לב, נשמה, טקטיקה, מחויבות, נחישות, כל הדברים שאנחנו מפגינים במשחקים האחרונים וכמובן גם לשפר את המשחק ההתקפי שלנו וללכת יותר באומץ קדימה ולא לפחד לרוץ לעומק ולתקוף".

שינויים אפשריים בסגל ביום ראשון: "יהיו, אבל לא הרבה. חלק מהשחקנים חזרו השבוע, בעיקר אלה שהיו חולים, אבל לא היו באימונים מלאים. גם שי אייזן ואיאד אבו עביד מתאמנים בזהירות ונחליט לגביהם רק בשישי או בשבת. בסך הכל כיף לראות איך שחקנים מתאמנים ולא מוותרים בשום מצב גם עם תפרים ודם. מקווה שנעמיד קבוצה ראויה וטובה".

לצדו של קלינגר ישב גם עומרי אלטמן שהוסיף: "הקבוצה השתנתה מקצה לקצה. מנטלית, יכולת, סגנון, הכל שונה. במשחקים האחרונים, להוציא את נתניה שהיה שבוע יחיד ומיוחד, אתם רואים קבוצה שונה. אנחנו מרגישים שונה וגם האווירה בחדר ההלבשה שונה. הכדורגל שלנו לא מופתי, אבל יש שיפור משבוע לשבוע וגם בהפסדים שלנו למכבי ת"א ולבית"ר ירושלים היינו שווי כוחות ואפילו עדיפים בחלק מהמשחקים. עוד יש לנו לאן להשתפר, אבל בדרך הנכונה".


אלטמן. "הכדורגל לא מופתי" (אריאל שלום)


הווירוס שתקף את הקבוצה:
"הייתה מחלה שהסתובבה בחדר ההלבשה והדבקנו אחד את השני, לא יודע איך זה קרה וזה לא משהו שצריך לקרות. אני שמח שכבר כמעט כולם חזרו, גם מאור בוזגלו ערך אימון ראשון היום וזה משמח לראות אותו".


אם זה המשחק הכי חשוב העונה, כמו שאמר קלינג
ר: "זה בהחלט צומת דרכים, כי יש לנו מטרות לעונה הזו ואנחנו רוצים להידבק לכיוון העליון. ניצחון כמובן יעשה את זה ואמנם הפסד לא יהיה אסון גדול, אבל יפגע בשאיפות שלנו להמשך".

היכן הוא מעדיף לשחק ביום ראשון: "אנחנו מאוד לא מרוצים מהעונש הזה ואנחנו מקווים שתתקבל ההחלטה הנכונה ובכל זאת נשחק בבית שלנו, בבלומפילד".

לאחר שדמבה קמארה, פרניס קיירמה ואור אינברום כבר קיבלו הודעות שחרור מהמועדון, מי שנמצא בתמונת ההרכב הוא החלוץ עומר שדמארי שאתמול כבש צמד בניצחון 4:6 על קבוצת הנוער, משחק בו כבש צמד גם חלוץ הרכש הניגרי מייקל אולהה שייכלל בסגל לראשונה רק במחזור הבא, אז יפגשו האדומים את בני יהודה. 


דמארי. בתמונת ההרכב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי