קושמרו נפרד ממליקסון: "השריד האחרון מעידן שלוש האליפויות"

דני קושמרו
דני קושמרו | אסף חיימוביץ'

מגיש החדשות הבכיר נפרד מקפטן ב"ש שתלה את הנעליים: "הבכי במסיבת העיתונאים הוכיח כמה הוא מיוחד" אך הביע אופטימיות לקראת העתיד: "בטוח שנזכה בתארים נוספים"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

רבים מאוהדי הפועל באר שבע עדיין מתקשים לעכל את הודעת הפרישה של מאור מליקסון, שהחליט אתמול (רביעי) לתלות את הנעליים בגיל 35 לאחר תשע עונות (בשתי קדנציות) במדי הקבוצה מבירת הנגב. אחד מהם הוא דני קושמרו, מגיש המהדורה המרכזית ואולפן שישי ב"חדשות 12", שנחשב לאחד האוהדים המוכרים ביותר של המועדון.

"הפרישה שלו יוצרת געגוע לשחקנים מהסוג הזה שבשבילם באים לראות כדורגל. געגוע לשחקנים שהם לא רק סמל של מועדון אלא מעוררי השראה. שחקנים שאתה יכול לזהות אותם מרחוק רק מהתנועה שלהם על המגרש או במקרה של שחקנים מסוגו של מליקסון, על פי צעדי הריקוד שלהם על הדשא. למרות שהוא תמיד נראה קצת מנותק רגשית החוצה וסליחה שאני נתלה באילנות גבוהים, קצת כמו מסי כזה. אבל דווקא התפרצות הבכי במסיבת העיתונאים הוכיחה כמה הוא אדם מיוחד", אמר קושמרו לספורט1.

באשר לסיכוי שמתוך הקבוצה הנוכחית יקום יורש שיוכל להיכנס לנעליו של מליקסון, קושמרו לא איש בשורות: "אני לא רואה כרגע מישהו שיכול להגיע אחריו, לא רק מבחינת הכישרון אלא גם מבחינת החיבור לקהל. הפרישה שלו מסמנת גם באופן סופי את תום עידן האליפויות האחרונות, אך אני בטוח שהקבוצה תזכה בתארים נוספים בעתיד".

דני קושמו עם אביו ביציע אצטדיון טרנר (צילום: אסף חיימוביץ')
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי