Sport1 Banner

רוני לוי לא יעמוד על הקווים מול ק"ש: "מאכזב, הרגשה קשה"

רוני לוי
רוני לוי | אריאל שלום

מאמן בית"ר ירושלים התייחס להרחקה שספג בבית הדין: "סומך על הצוות שלי, חיים שאבו מאמן מנוסה". על משמעות הקהל עבור הקבוצה: "כולם יודעים את החשיבות של האוהדים עבורנו"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עם רצף מרשים של שישה ניצחונות בשבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, בית"ר ירושלים תארח את קריית שמונה (שבת החל מ-19:35, ספורט4) ותקווה לצמצם זמנית את את הפער ממכבי תל אביב לחמש נקודות, יומיים לפני שהאלופה תתארח אצל סגניתה מכבי חיפה בסמי עופר ושבוע לפני שקבוצתו של רוני לוי תצא למשחק חוץ מול המוליכה.

לוי התייחס למשחק הקרוב נגד קריית שמונה: "אני חושב שבתקופה האחרונה אנחנו נמצאים במומנטום טוב. הקבוצה משחקת ומביאה תוצאות טובות, אבל אנחנו חייבים להמשיך ומולנו תעמוד קבוצה טובה, בתקופה טובה מאוד יחסית שלה ואנחנו מצפים למשחק קשה מאוד. אבל יחד עם זאת, בבית שלנו עם הקהל שלנו, אנחנו רוצים להמשיך לנצח".

משמעות האוהדים עבור הקבוצה: "כולנו יודעים את החשיבות של הקהל בבית"ר ירושלים, הם חלק בלתי נפרד מהקבוצה. אנחנו רואים את זה במשחקי החוץ. הם נותנים לנו תמיכה ואני מקווה שגם במשחק הקרוב הם יגיעו ויתנו לנו את התמיכה שהם נותנים לנו בדרך כלל".

על עונש ההרחקה שספג בבית הדין: "זה מאוד מאכזב. מבחינתי, אתמול הייתה לי הרגשה קשה מאוד באופן אישי. כעונש על זה שהקבוצה איחרה למגרש המאמן צריך לשלם, אבל יחד עם זאת אני סומך על הצוות שלי, סומך על חיים שאבו שהוא מאמן מנוסה, שיהיה על הספסל ויעביר את כל מה שצריך. אני רגוע מהבחינה הזאת".


ידריך את שחקני בית"ר ירושלים מול קריית שמונה. חיים שאבו (דני מרון)

עוד באותו נושא: רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי