בית"ר תקיים התייעצות. אפשרות: בקשה לדיון מהיר בעניינו של לוי

קרוס
קרוס | דני מרון

בבירה בוחנים את התקנון ושוקלים לערער, אולם גורמים בהתאחדות הבהירו: "הסיכוי אפסי". במועדון אישרו כי פתחו בקמפיין להחזרת האוהדים לטדי. מקורב לחוגג: "מפתיע שלהפועל ת"א מגיעים יותר"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

למרות ההוראה המפורשת בתקנון לגבי הרחקת מאמן בעקבות איחור בעלייה למגרש בפעם השלישית, היועצים המשפטיים של בית"ר ירושלים עשויים להגיש בקשה לדיון מהיר לקראת המשחק מול קריית שמונה (שבת, 19:35 בספורט4) במטרה לערער על העונש שרוני לוי ספג.

הבוקר (חמישי) תיערך התייעצות בנושא בין הנהלת בית"ר ליועצים המשפטיים, במטרה להבין האם כדאי לערער על העונש. בבית"ר לא מוכנים לבקש לקיים את הערעור בשבוע הבא, משום שאז, אם הערעור לא יתקבל, לוי ייעדר מול מכבי תל אביב. גורמים בהתאחדות אמרו הלילה כי "התקנון חד משמעי וברור. הסיכוי שערעור כזה יתקבל הוא אפסי".

ובעניין אחר. בבית"ר ירושלים ממשיכים לעסוק באכזבה מכמות הקהל שמגיעה למשחקי הבית באצטדיון טדי והלילה אמר מקורב לבעלי בית"ר ירושלים: "משה חוגג מאוכזב מאד מכמות האוהדים שמגיעה למשחקי הבית. התופעה גורמת לפגיעה קשה בהכנסות הקבוצה ובמוטיבציה. העובדה שהקהל של הפועל תל אביב מגיע למשחקי הבית של קבוצתו יותר מאשר הקהל הפוקד את משחקי הבית של בית"ר מפתיעה לרעה".


במשחקי חוץ הדברים נראים אחרת. אוהדי בית"ר בסמי עופר השבוע (מאור אלקסלסי)

כזכור, אתמול פורסם בספורט1 כי בבית"ר מתכוונים לפתוח בקמפיין להחזרת האוהדים לטדי, זאת לאור האכזבה הרבה מהמספרים שהגיעו לטדי העונה. לאור זאת, הקבוצה מתכננת להשיק בתקופה הקרובה קמפיין להחזרת האוהדים לטדי.

על הדשא, לקראת המשחק הביתי בשבת, אנטואן קונטה עדיין לא ערך אימון מלא. לעומתו, ליוואי גרסיה שהחמיץ את הניצחון על הפועל חיפה, התאמן ואמור להיות כשיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי