הוועדה המקצועית קבעה: האדום לבן שהר בתוספת הזמן לא היה מוצדק

שלומי אזולאי, בן שהר
שלומי אזולאי, בן שהר | דני מרון

חלוץ הפועל באר שבע, שבדיקת ה-VAR גררה את הרחקתו המיידית בדקה ה-92 נגד מ.ס. אשדוד, לא דרך בכוונה על בלם היריבה - כך נקבע לאחר בדיקה חוזרת. השער של מכבי חיפה בקריית שמונה נפסל בצדק, שאר האדומים גובו

(גודל טקסט)

הוועדה המקצועית של איגוד השופטים פרסמה הערב (חמישי) את מסקנותיה מבדיקת החלטות השיפוט במחזורים אחרונים בליגת העל. רק שני משחקים נכללו במסקנות מהמחזור ה-15, אך הוועדה בחנה ארבעה משחקים מהמחזור ה-16 והמסקנה העיקרית שלה היתה כי הכרטיס האדום שניתן לבן שהר במשחק של הפועל באר שבע נגד מ.ס. אשדוד היה לא מוצדק.

כזכור, בתוספת הזמן של המשחק בטרנר שלף השופט ארז פפיר כרטיס אדום לשהר לאחר התייעצות עם שופט ה-VAR, בטענה שדרך על רגלו של בלם אשדוד. "בתוספת הזמן של המשחק על שופט המסך היה להימנע מלהמליץ לשופט לבחון אירוע של כרטיס אדום לשחקן ב"ש. מדובר בפגיעה מקרית וללא כל כוונה. על השופט היה להימנע מלהוציא כרטיס אדום לאחר שבחן את האירוע במסך", קבעה הוועדה לאחר בחינת האירועים.

ג'יימס אדניי. הוועדה תמכה בהרחקתו (מאור אלקסלסי)
ג'יימס אדניי. הוועדה תמכה בהרחקתו (מאור אלקסלסי)

ברוב המקרים תמכה הוועדה בהחלטות השופטים, כמו בפנדל שנשרק לזכות קריית שמונה והכרטיס האדום שנשלף לעברו של ג'יימס אדניי במשחק נגד הפועל כפר סבא, ובכרטיס האדום אותו ספג אלמוג כהן במשחק בין מכבי נתניה לסקציה נס ציונה במחזור ה-15.

גם השער של מכבי חיפה נגד קריית שמונה במחזור ה-16, שנפסל בשל נבדל, נפסל בצדק – כך אמרה הוועדה. במשחק בין הפועל חיפה לבית"ר ירושלים, הפנדל בו זכתה הפועל חיפה בדקה ה-46 היה מוצדק, וכך גם הכרטיס האדום לעברו של מחמוד יוסף מהפועל כפר סבא במשחק נגד מכבי ת"א.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי