Sport1 Banner

בית"ר ירושלים ובאר שבע נקנסו ב-10,000 ש"ח על הדלקת אבוקות

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

יצאו בזול? הדיין טען כי בניגוד לדרבי התל אביבי, מדובר באירועים בהיקף מצומצם משמעותית ללא נפגעים בגוף וללא נזק משמעותי לרכוש

(גודל טקסט)

אחרי העונשים הכבדים שספגו מכבי והפועל תל אביב בעקבות ההתפרעות בדרבי, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע נקנסו הערב (חמישי) על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל ב-10,000 ש"ח בפועל כל אחת בגלל האבוקות ורימוני העשן שהודלקו במשחק ביניהן באצטדיון טרנר.

בהחלטה לגבי בית"ר ירושלים נכתב: "נציגה הציג כבר בדיון שלל נתונים בדבר זיהוי עבריינים אשר היו מעורבים באירועים המיוחסים לאוהדיה, מעצרים שבוצעו של חלק מהעבריינים, אסמכתאות על ביטול מנויים והודעה בדבר כוונה להגיש הליכים אזרחיים כנגד העבריינים לאחר החלטת ביה"ד. נוכח כל אלה אני מרשיע את הקבוצה בהתפרעות אוהדים. אשר לעונש, מחד אימץ ביה"ד בימים אלה מדיניות מחמירה ביחס לעבירות הנוגעות בשימוש באבוקות, רימוני עשן וכיו"ב אביזרים אשר יש בהם סכנה לביטחון הציבור, מגמה אשר השתקפה לאחרונה בהחלטות בעניינן של מכבי והפועל ת"א. מאידך, עומדת לזכות הנאשמת פעילותה אשר הביאה לתוצאות כאמור לעיל והעובדה כי עסקינן באירועים בהיקף מצומצם משמעותית ללא נפגעים בגוף (בשונה מאירועי הדרבי) וללא נזק משמעותי נחזה לרכוש. בחנתי גם את הרשעות הקבוצה, ולאחר שקלול כל אלה אני גוזר על הנאשמת 10,000 ש"ח קנס".

בהחלטה לגבי הפועל באר שבע נכתב: "לחובתה של הנאשמת עומדים היקף ומספר האירועים ה"עברייניים". גם מדיניות ביה"ד להחמיר בענישה במקרים מהסוג הנדון, כמתואר לעיל, עומדת לחובת הנאשמת. מאידך, לנאשמת זו אין הרשעות בעבירות של התפרעות אוהדים מאז אוקטובר 2017 וכפי שציין נציגה לדיון ממועד כניסה לאצטדיונה החדש לא אירעו בקרב אוהדיה אירועים דומים. יתר על כן, הקבוצה הציגה ראיות אשר סוכמו בדו"ח המלמדות על פעולות מצליחות של איתור ונקיטת צעדים כנגד העבריינים. בשקלול כל אלה, תוך שאני שם לנגד עיני את האלמנטים המבחינים עניין זה מעניינים דומים שנפסקו לאחרונה (ראה לעיל), אני גוזר על הנאשמת קנס של 10,000 ש"ח:.

 


אוהדי בית"ר ירושלים במהלך המשחק המדובר בבאר שבע (דני מרון)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי