קוקו ישוב להרכב הפועל כפ"ס: "זה משחק על החיים שלנו"

בנג'מין קוקו
בנג'מין קוקו | אודי ציטיאט

החלוץ מתוכנן לפתוח נגד מכבי נתניה (שבת, 17:15 בספורט4) על אף שזו עשויה להיות הופעתו האחרונה בקבוצה. המאמן אופיר חיים לשחקניו: "חייבים הרבה לב, אבל גם לשחק עם שכל"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שני הפסדים רצופים וכשהיא במרחק של שתי נקודות בלבד מהקו האדום, הפועל כפר סבא תארח מחר באצטדיון המושבה את מכבי נתניה (שבת, החל מ-17:15 בספורט4) במטרה לשוב למסלול הניצחונות.

הקבוצה של אופיר חיים תחסר מחר שוב את הקפטן עומר פדידה וכמו כן את מחמוד יוסף שהורחק מול מכבי תל אביב בשבת שעברה, כשמנגד יהב אפריאט, שסבל מפגיעה בעצם הזנב, ישוב לסגל. המאמן צפוי לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה, כשלצידו של סודיק אטנדה צפוי לפתוח טל מכלוף, כשגם דן עזריה, ששוחח אתמול עם אופיר חיים, יחזור ל-11 הפותחים.

בנג'מין קוקו, לו זו אולי תהיה ההזדמנות האחרונה לכבוש לפני שחרורו המסתמן, יחזור להרכב וישתף פעולה עם בן מיזן, בובקר טראורה ואדריאן רוצ'ט. "זה משחק על החיים שלנו", אמר חיים לשחקנים באסיפה שלפני המשחק. "אנחנו חייבים להביא הרבה לב במשחק הזה, אבל גם לשחק עם הרבה שכל".

הרכב משוער: איתמר ישראלי, נועם גמון, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, גרשון קופי, דן עזריה, בן מיזן, אדריאן רוצ'ט, בובקר טראורה, בנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי