טאהא ייעדר מול הפועל ת"א, קבהא צפוי לפתוח לצד ויטור

לואי טאהא
לואי טאהא | אריאל שלום

הבלם התלונן על כאבים עזים וכמו השוער שטקוס, יחמיץ את המשחק של הפועל ב"ש ביום ראשון בנתניה (20:10 בספורט4). גולדברג שב לסגל, בכר מתלבט לגבי זהות הבלם השלישי

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע היו אופטימיים במהלך השבוע באשר לשיתופם של צמד הבלמים מיגל ויטור ולואי טאהא בהרכב מול הפועל תל אביב ביום ראשון הקרוב (20:10 בספורט1) לאחר שנעדרו מהמשחקים האחרונים עקב פציעה, אולם האופטימיות הזו ספגה מכה כאשר טאהא התלונן על כאבים עזים, משמע שהדלקת במפרק הירך ממנה סבל בתקופה האחרונה טרם חלפה. בקבוצה לא ייקחו סיכון כדי לא להחמיר את הפציעה, ויאפשרו לטאהא לנוח מספר ימים במטרה שיתאושש.

המשמעות המיידית היא שהבלם לא ישחק במשחק מול הפועל תל אביב, בתקווה כי עד למשחק הבא מול הפועל רעננה הוא כבר יהיה כשיר. בכך טאהא מצטרף לשוער הליטאי ארנסטס שטקוס שייעדר אף הוא מהמשחק ביום ראשון. שטקוס, כזכור, נפצע השבוע במהלך האימונים לאחר תיקול עם נייג'ל האסלביינק ובבדיקת אולטרסאונד שעבר התברר כי הוא סובל מפגיעה בשריר הירך. כרגע לא ברור מהי תקופת הזמן ששטקוס ייעדר ובינתיים מי שיחליף אותו בין הקורות הוא אוהד לויטה.

למרות היעדרותו הצפויה של טאהא, מאמן הקבוצה, ברק בכר, ימשיך בשיטת שלושת הבלמים ולצד מיגל ויטור יעלה מרואן קבהא, שהציג יכולת טובה בעמדת הבלם במשחקים האחרונים. בכר יצטרך להחליט מי יתופקד כבלם שלישי ולרשותו עומדות מספר אפשרויות. הראשונה היא הצבתו במרכז ההגנה של עמית ביטון, בלם טבעי שנמצא בסגל, או שון גולדברג, שחזר מפציעה, ויכול לתפקד גם הוא כבלם.

במקרה שעמית ביטון או גולדברג יעלו בהרכב, בן ביטון, ששיחק במחזור האחרונים במרכז ההגנה, יחזור לעמדת המגן הימני. אם בן ביטון יהיה זה שיחליף את טאהא, המגן הימני הצעיר, אור דדיה, שזכה להזדמנות במחזורים האחרונים עקב מכת הפציעות בהגנה, ימשיך לקבל את חולצת ההרכב. שינוי נוסף יהיה בחוד, שם נייג'ל האסלביינק צפוי להחליף את בן שהר המורחק.


גולדברג. חוזר לסגל ונמצא בתמונת ההרכב (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי