"עכשיו גם בטדי יספרו את קריית שמונה", שרידן עשוי להישאר עד סוף העונה

שחקני עירוני קריית שמונה
שחקני עירוני קריית שמונה | דני מרון

במועדון שיבחו את ההופעה הנהדרת ב-2:2 אצל בית"ר ירושלים: "הגענו מוכנים מבחינה טקטית בזכות רפואה". הקפטן נחמיאס: "פלייאוף עליון? אם נמשיך כך דברים טובים יקרו". החלוץ האירי מחכה להצעה טובה מחו"ל

(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה מאוד הורגשה אמש (שבת) בשורות קריית שמונה, שסיימה ב-2:2 נגד בית"ר ירושלים בטדי, במשחק בו הייתה עדיפה במשך דקות רבות, זאת למרות התחזיות הקודמות שהצביעו על ניצחון ודאי לקבוצה מהבירה. "גם בטדי יספרו אותנו מעכשיו. הגענו מוכנים מבחינה טקטית בזכות ההכנה של קובי רפואה" אמרו במועדון.

ק"ש הגיעה להתמודדות לא השוער הליטאי דז'וגאס ברטקוס, שנפצע בידו ועשוי להעדר מהמגרשים בחודש הקרוב. בכל מקרה, בקבוצה שיבחו את ההופעה של גד עמוס, שרשם בכורה בליגת העל באחד מהמגרשים הקשים ביותר. שחקן נוסף שלא נכלל בסגל הוא החלוץ יואל אבוחצירה, שנפצע באימון המסכם והוחלט לא לסכנו. 

הקפטן עידן נחמיאס, שאף גרף מספר מחמאות גם הוא, סיפר בתום המשחק: "זה היה משחק עם המון אופי והקרבה, במגרש קשה מאוד. בטח בזמן שבית"ר הגיעה במומנטום מצוין והיא שואפת לרוץ למעלה. שמחים מאוד על הנקודה. השיפור שלנו בתקופה האחרונה הגיע בעיקר בגלל שלקחנו את עצמינו בידיים, וכולם מחויבים במאת האחוזים ועומדים טוב על המגרש מבחינה טקטית, בדיוק כמו שהצוות מבקש".


שחקני ק"ש חוגגים בבירה. "גם בטדי יספרו אותנו מעכשיו" (דני מרון)

נחמיאס, ששמו נקשר בזמן האחרון על מעבר אפשרי לאחת מקבוצות הצמרת בישראל או אפילו לקבוצה בחו"ל, התייחס לסוגיית עתידו: "כרגע אני שחקן של קריית שמונה. המועדון הזה נתן ונותן לי כל כך הרבה, שכרגע אני לא מתעסק בשום דבר מעבר". האם הקבוצה שלו יכולה להגיע לפלייאוף העליון: "מאמין שאם נמשיך במחויבות שאנחנו מראים על המגרש רק דברים טובים יקרו, אבל כרגע נמשיך להתעסק במשחק הקרוב כל הזמן".

בנושא אחר, בשבוע שעבר הודיעו נציגי הקבוצה הצפונית לקשר סילאס דה סילבה וחלוץ קיליאן שרידן כי הם משוחררים בחלון ההעברות הקרוב. כפי שפרסמנו, שמו של שרידן עלה כמועמד להפועל חיפה, אך ההצעה הכספית מהכרמל הייתה נמוכה, והאירי הודיע לראשי ק"ש כי הוא מעוניין לעזוב את ישראל, ואם הוא לא יקבל הצעה מספיק טובה, יסיים את העונה בקבוצה של רפואה.


שרידן. לא רוצה לשחק בקבוצה אחרת בישראל (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי