סגל על הקריאות הגזעניות: "חציית קו אדום ואות קלון לכולנו"

בנג'מין קוקו
בנג'מין קוקו | אריאל שלום

בעלי מכבי נתניה פנה לאוהדים באמצעות הרשת החברתית וכתב על הנהמות עליהן התלונן חלוץ הפועל כפר סבא, בנג'מין קוקו: "איש לא ראה ושמע והרגיש גועל, עולם כמנהגו נוהג". במועדון מנסים לאתר את פורעי החוק

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר הניצחון החשוב אמש על הפועל כפ"ס באצטדיון המושבה, במכבי נתניה עוסקים היום (ראשון) בניסיון לאתר את אותם אוהדים שקראו קריאות גזעניות כנגד חלוצה של העולה החדשה, בנג'מין קוקו. במועדון מנסים לאתר את החשודים בנהמות כדי שיוכלו לציין את תפיסתם בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל ומעבר להקלה צפויה בעונש במקרה שכזה, כמובן גם להראות את לחימתם בגזענות. 

יש לציין שבנתניה טוענים שאוהדים רבים הכחישו את הנעשה וסיפרו כי לא נשמעו קריאות שכאלה, אך הבוקר פנה הבעלים אייל סגל לאוהדי הקבוצה בחשבון הפייסבוק והתייחס לאירועים: "לפני כחצי שנה, פתחתי את הפוסט האחרון שלי בדף הפייסבוק, מאז בחרתי לנתק מגע על-מנת שכל אלו שלא חשו נוח מנוכחותי, יוכלו להתבטא בחופשיות. הנתק אפשר לי להתנהל על פי דרכי, ללא צורך בהסברים ובפרשנויות ובעיקר תגובות. כממש הרגשתי צורך, עשיתי זאת במקומות אחרים.

"האירוע הגזעני אתמול במשחק נגד הפועל כפ"ס, מעבר להיותו חציית קו אדום נוסף, הוא בעיקר אות קלון לכולנו ובעיקר לי כמבוגר האחראי", כתב סגל, "כן, ישנה אחריות משותפת לכולנו על המותג מכבי נתניה. וכן, ציפיתי לקבל מאתמול תמונות ושמות של אותם אוהדים שהזיקו ומזיקים לכולנו ואם לא נעצור אותם, הם יביאו את המועדון לחדלות פרעון. ולצערי דממה.


יציע אוהדי מכבי נתניה אתמול במושבה (אריאל שלום)

"איש לא ראה ושמע והרגיש גועל, עולם כמנהגו נוהג. בעוד רגע קט נשמע על הזכות הבלתי מעורערת לחופש הביטוי ולחופש השיסוי ומי אנחנו שנסתום פיות. ועוד ועוד ועוד… אז זהו שלא. גורלנו, בידכם. ואם אתם לא תעשו מעה, איש לא יעשה זאת עבורכם", חתם הבעלים את הודעתו הנוקבת.

בינתיים, משחק האימון שתוכנן לשעות הצהריים מול הפועל כפר שלם מליגה א' דרום בוטל וזאת בשל העובדה שמגרש האימונים של הקבוצה הוצף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי