ספירובסקי יישאר בהפועל ת"א עד תום העונה, קופר ינחת היום בישראל

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | דני מרון

שביעות רצון מהמקדוני ששינה גישה וכבש את שער הניצחון נגד ב"ש. הפנמי יסדיר את דמי השחרור מול מכבי פ"ת כדי להצטרף. בהנהלה מרוצים: "ברור שקלינגר וסיני יהיו בעונה הבאה"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

לראשונה העונה, הפועל תל אביב חיברה שני ניצחונות רצופים בזכות 0:1 על הפועל באר שבע במשחק הרדיוס בנתניה, אליו הגיעו 4,500 אוהדים תחת גשם שוטף. למעשה זה היה ניצחונו הרביעי של ניר קלינגר מאז החליף את ניסו אביטן, אך בניגוד לשלושת הניצחונות האחרונים, הייתה תחושה שהפועל תל אביב הייתה יכולה לסיים בתוצאה טובה יותר. בסיום המשחק הגיעו לחדר ההלבשה כל ארבעת הבעלים, בהם מאיר תושב שנחת מארצות הברית. יחד עם משה סיני עברו בין כל השחקנים ולחצו להם ידיים והוסיפו חיבוק הוקרה.

גם המאמן ניר קלינגר שניצח את באר שבע לראשונה בליגה מאז עזב את בירת הנגב, זכה גם הוא למחמאות ובסיום המשחק נטען במועדון: "חשנו לאורך כול השבוע אווירה של מחויבות ואמונה אצל כל השחקנים. כשבמתחם חודורוב נמצאים שני הקפטנים לשעבר של נבחרת ישראל ניר ומשה, הם יוצרים הילה חדשה סביב הקבוצה. ברור שקלינגר וסיני יהיו במועדון בעונה הבאה ויצרו המשכיות להפועל תל אביב החדשה שיצרו. היה כיף לשמוע ולראות את האוהדים ביציע שרים ומעודדים".

במהלך היום (שני), אמור לנחות הקשר ארמנדו קופר הפנמי ששיחק לפני עונה במדי מכבי פתח תקווה ואמור להגיע להבנות מול אבי לוזון, לאחר שהתחייב בקיץ לשלם כ-100 אלף דולר אם יחתום בקבוצה אחרת בישראל.  בהמשך השבוע ייפתח חלון העברות בישראל ושני השחקנים החדשים שכבר מתאמנים בקבוצה, מייקל אולהה ופליפה רודריגס יוכלו לערוך את הופעת הבכורה שלהם בדרבי הקטן נגד בני יהודה ביום ראשון.


ינחת היום בישראל. ארמנדו קופר (דני מרון)

הקשר הצפון מקדוני סטפן ספירובסקי שכבש אתמול את שער הניצחון, ימשיך בקבוצה לפחות עד סיום העונה ומאז התקרית עם ניר קלינגר בתבוסה לנתניה, שינה את הגישה והפך את אחד מהשחקנים המחויבים באימונים. השחקנים שקיבלו הודעות שחרור ואינם בתוכניות הם פרנסיס קיירמה, דמבה קמארה ואור אינברום. למוטי ברשצקי הובהר כי אינו משוחרר מהקבוצה.

עוד שחקן שזכה למחמאות הוא השוער אריק ינקו, שבעונה שעברה שותף רק במשחק ליגה אחד, ובשלושת המשחקים האחרונים בהם החליף את יואב ג'ראפי שחלה בשפעת, שמר פעמיים על רשת נקייה והוא מועמד לשחק גם בני יהודה.


עשוי לפתוח גם נגד בני יהודה. אריק ינקו (דני מרון)

המאמן ניר קלינגר אמר בסיום: "המשחק נגד באר שבע היה בצומת דרכים. חשוב בעיקר לאחר הניצחון. גם תוצאת תיקו הייתה מותירה אותנו באזור הדמדומים ועדיין אנחנו לא יכולים לנשום לרווחה. לפלייאוף העליון לא מגיעים בדיבורים, עכשיו יצאנו מבור עמוק ועד שהסגל לא יושלם נדבר על דברים אחרים".

עומרי אלטמן הוסיף: "אנחנו לא רוצים הבלחות פה ושם. צריכים שנהיה קבוצה חזקה ונגיע לפלייאוף העליון. אסור שיקרה מה שהיה בהפסד שלנו למכבי נתניה, גם בדרבי נגד מכבי תל אביב לא הגיע לנו להפסיד. בחודש וחצי רואים שאנחנו משתפרים ונהיה יותר מחויבים רעבים ועם יותר תשוקה. קיים גם שינוי ביכולת שלי כי פתחתי את העונה פחות טוב ועכשיו רואים שערים ובישולים לחימה ומחויבות".


"לפלייאוף העליון לא מגיעים בדיבורים". ניר קלינגר (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי