ברעננה רצו לצרף את לוסיו, גורם בקבוצה: "הליגה בורחת לנו"

לוסיו
לוסיו | לירון מולדובן‎

עלויות של החלוץ גבוהות ולכן האיחוד עם אביטן לא יתממש. לאחר 15 משחקים ללא ניצחון, במועדון מיואשים: "איך הוותיקים לא עוצרים את כדור השלג?". המאמן הבטיח שינויים, שחקן: "צריכים לחזור להיות רעננה הישנה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

שנים שהפועל רעננה נאבקת על מקומה בליגת העל אך במועדון לא זוכרים שנה כה קשה. הקבוצה של ניסו אביטן הובסה אתמול (ראשון) 3:0 נגד מ.ס אשדוד ורשמה הפסד בכורה בהיסטוריה שלה באצטדיון הי"א, שהיה גם משחק הליגה ה-15 ברציפות ללא ניצחון. היא מדורגת אחרונה בטבלה עם 11 נקודות בלבד. בקבוצה מביטים בדאגה אל עבר סקציה נס ציונה שמדורגת מעליה עם נקודה יותר ועוד צריכה להשלים הערב (שני) את משחק ההשלמה שלה נגד בני יהודה.

גורם ברעננה: "אי אפשר להמשיך להגיד לפני כל משחק 'הולכים לנצח' ובסוף לאבד נקודות בכל משחק. הליגה בורחת לנו. הסגל שלנו מאוד וותיק, כמעט מחציתו, ולא ברור איך שחקנים וותיקים עם ניסיון רב לא מצליחים לעצור את כדור השלג הזה". במחזור הקרוב תארח רעננה את הפועל באר שבע באצטדיון המושבה בתקווה לצאת לדרך חדשה. הבלם דויד מתאוס שנעדר מהמשחק אתמול בשל כרטיסים צהובים יחזור להרכב.

המאמן ניסו אביטן אמר לאחר המשחק: "כשהקבוצה לא מנצחת כל כך הרבה זמן זה פוגע בביטחון של השחקנים. נאסוף את עצמנו ונמצאת את הדרך לעשות את השינוי. ניעזר בחלון ההעברות בינואר. נביא שחקנים שיכולים לעזור במשימה אך לא תהיה מהפכה אלא שינוי נקודתי בלבד". המאמן הוסיף גם כי העונה נדבק בו מזל רע: "זו לא העונה שלי".


ניסו אביטן. המצב של רעננה קשה מאוד (דני מרון)

בקבוצה היו מאוד רוצים לראות את חלוץ הפועל חדרה, לוסיו מרינאו מצטרף, אך נכון לעכשיו עלויות הגבולות לא מאפשרות את צירופו. ברעננה ממתינים לראות על איזה שחקנים תוותר מכבי תל אביב מהסגל שלה, כאשר המטרה היא לצרף את מתן חוזז. בנוסף, ברעננה מחכים להתעוררות של החלוצים יוג'ין אנסה וקייס גאנם שנמצאים בבצורת ארוכה. בקבוצה מאמינים שכאשר השער הראשון יגיע הקבוצה תקבל תנופה וביטחון ותוכל להתחיל את מסע ההיחלצות.

שחקן בקבוצה אמר לספורט1: "זה שילוב של נאיביות וחוסר מזל. הרחקה מיותרת של ירדן כהן פגעה בנו ולאחר מכן פסלו לנו שער בשל המצלמות. איבדנו ריכוז וההפסד הפך לתבוסה. יכולת כזו לא תספיק בהמשך, אנחנו חייבים לחזור להיות רעננה של העונה שעברה".


דויד מתיאוס. יחזור להרכב נגד באר שבע (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי