ג'ימי מרין יושאל בינואר, בב"ש התאכזבו מכישלון מערך שלושת הבלמים

ג'ימי מרין
ג'ימי מרין | דני מרון

הקשר מקוסטה ריקה שלא נכלל בסגל נגד הפועל ת"א יעזוב לקבוצה בה יוכל בקביעות. בכר התאכזב מהגישה: "שחקנים מרגישים נינוחים אחרי ניצחון ומורידים מהאינטנסיביות. ביטון ו-ויטור ייעדרו ממשחק הגביע נגד נתניה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

העונה של הפועל באר שבע נראית כמו ריקוד טנגו: צעד קדימה ושניים אחורה, בדיוק כפי שאמר המאמן ברק בכר במסיבת העיתונאים אתמול (ראשון) לאחר ההפסד 1:0 להפועל תל אביב. לאחר שכבר היה נראה שהקבוצה יוצאת מהמשבר שפקד אותה, כשרשמה שני ניצחונות ליגה רצופים ואחד בגביע, הקבוצה מהדרום רשמה את הפסדה השישי העונה.

בקבוצה התאכזבו מכך שמערך שלושת הבלמים של בכר נראה מאוד רך ולא מתואם ויודעים שרק בשל מספר הצלות של אוהד לויטה, שפתח בין הקורות במקומו של ארנסטס שטקוס הפצוע, המארחת לא ניצחה בתוצאה גבוהה יותר. כמו כן, החלק הקדמי של הקבוצה נראה אנמי מלבד ז'וסואה הפורטוגלי שניסה לאיים על השער ולהפעיל את חבריו, קשה למצוא נקודה חיובית במשחק של באר שבע. בקבוצה עדכנו את המטרות – מקום באירופה.

בכר המאוכזב הוסיף: "אם היה לי הסבר לתנודות שלנו זה לא היה קורה. אני עושה הכל כדי לשנות את זה. הרגשנו טוב במשחקים האחרונים ואולי הגענו עם הרגשה מעט נינוחה ואסור שזה יקרה. ניסינו להסביר עד כמה המשחק חשוב אבל זה הכדורגל ולעתים זה קורה, זה הטבע של השחקנים. כשאתה מרגיש טוב אחרי ניצחון אתה מוריד טיפה מהאינטנסיביות ואז כשאתה רוצה לחזור לשחק כמו קודם אתה כבר לא יכול".


שחקני הפועל באר שבע מאוכזבים. צעד קדימה ושניים לאחור (דני מרון)



על כך שלא מצא הרכב מנצח: "אני לא חושב שאחרי הפסד אחד, על אף שנראינו רע מאוד – צריך לבצע מהפכים גדולים. צריך לנסות ולהמשיך בדרך הזו ולתת לשחקנים את הביטחון מפני שמה שקורה לנו זה הרבה חוסר ביטחון. כשאנחנו נכנסים לפיגור הדברים לא הולכים כמו שצריך. ננסה לתת לשחקנים את הביטחון ולהאמין במי שבאמת צריך להאמין בו ולהוציא את הקבוצה ממצב לא נעים וממשחק לא טוב".

הקפטן בן ביטון נהג אתמול בחוסר אחריות כפי שמצופה משחקן וותיק, כשספג כרטיס צהוב עקב דיבורים מיותרים עם השופט. זהו הכרטיס הצהוב החמישי שביטון סופג העונה (לא כולל הרחקה במחזור הפתיחה) ולכן ייעדר ממשחק הגביע מול מכבי נתניה בעוד עשרה ימים (16.1).  גם מיגל ויטור  שספג אתמול צהוב יעדר ממשחק הגביע.  באשר לחסרונם של השניים במשחק הגביע אמר בכר: "זה כדורגל, יש אמוציות ודברים קורים תוך כדי המשחק. אנחנו נבדוק את זה. ברור שחבל על הכרטיס הצהוב החמישי שבן ספג וגם מיגל קיבל צהוב חמישי, אבל זה הכדורגל ולפעמים אין מה לעשות".

בינתיים הפיחות במעמדו של הקשר הקוסטה ריקני, ג'ימי מרין, נמשך גם אתמול כאשר לא נכלל בסגל ומי שהועדף על פניו הוא שחקן מחלקת הנוער, עבדאללה אבו אבד ששולב כמחליף במחצית השנייה.  בבאר שבע מעוניינים כי מרין יעבור בהשאלה עד לסיום העונה לקבוצה בה יוכל לשחק בקביעות בהרכב הפותח כדי שיצבור עוד ניסיון ודקות משחק. שני שחקנים צעירים נוספים שמועמדים לצאת להשאלה הם תומר יוספי שהיה אתמול בסגל אך לא שותף וגל לוי שנעדר מרשימת המוזמנים. 

בן ביטון. יחמיץ את משחק הגביע (דני מרון)

מחר (שלישי) תקיים הקבוצה משחק אימון מול הכח עמידר רמת גן מליגה א' על מנת ששחקנים ששותפו אתמול כמחליפים וכאלה שלא שותפו כלל, ישמרו על כושר משחק. בנוסף, בבאר שבע ינצלו את משחק האימון מחר כדי לעבוד על הכימיה והתיאום בין הקשר-חלוץ הברזילאי החדש, פאוליניו, לשאר חבריו לקבוצה. הברזילאי שחתם בבאר שבע כבר בחודש אוקטובר, מתאמן עם הקבוצה בחודש האחרון, אך הוא יוכל לקחת חלק במשחק רשמי רק במחזור הקרוב, כאשר באר שבע תתמודד מול הפועל רעננה.

מי שעוד יעמוד לרשותו של ברק בכר במשחק מול רעננה, הוא החלוץ בן שהר, שמסיים לרצות עונש הרחקה בגין הכרטיס האדום הלא מוצדק שספג לפני שני מחזורים במהלך הניצחון 1:2 על מ.ס אשדוד.

בן שהר. יעמוד לרשותו של בכר (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי