איינבינדר יחזור להרכב נגד מכבי ת"א, סוכנו של וארן: "טוב לו, אין סיבה לשנות"

אנתוני וארן
אנתוני וארן | דני מרון

הקפטן חוזר לאחר היעדרות בשל צהובים, גם פלומיין בתוכניות. במועדון הזהירו את השחקנים מהרחקות מיותרות, גורם: "כמות הצהובים פסיכית". סוכנו של החלוץ: שהבהיר לצוות המקצועי שלא יעזוב, התייחס לעתידו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

לאחר התיקו המאכזב נגד עירוני קריית שמונה (2:2), שחקני בית"ר ירושלים קיבלו חופשה קצרה מהאימונים ורק מחר (שלישי) יחלו בהכנות לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב בעוד שבוע, ביום שני הבא. המאמן רוני לוי יערוך אסיפה מדוקדקת על היריבה בסמוך למשחק. דבר אחד ברור כבר עכשיו: דן איינבינדר יחזור להרכב, כנראה על חשבון אופיר קריאף, ופרדי פלומיין עשוי לפתוח במקום ליוואי גרסיה שדעך לאחרונה. אנתוני וארן שוב בלט בשבת עם צמד וייתכן שימשיך לקבל את חולצת ההרכב, זאת אחרי שעד לפני חודש היה נראה שהוא בדרך החוצה.

"וארן בחור מקצוען וצנוע, בשנה שעברה הוא נקלע לפרשה ההיא, אבל זה מאחוריו והוא מצא את הכוחות לחזור. הוא אחד שלא חושב יותר מדי איך העניין הזה מנטרל אותו. טוב לו בבית"ר ואין סיבה לעשות שינוי", אמר סוכנו אדם קידן. "עד לפני שבועיים הוא היה בלי גולים, היום יש לו חמישה (שלושה בליגה, שניים בגביע, א"י) וזה כל ההבדל".

הסוכן המשיך: "טרם קיבלנו הצעות רשמיות כי יש לו חוזה. קבוצות יודעות שכל עוד לא יגיע זר אין על מה לדבר. כולן בהיכון, השוק הישראלי סופר מצומצם. אין הרבה שחקנים על המדף, וארן שחקן שכל קבוצה תרצה, אבל שוב – טוב לו בבית"ר". גם החלוץ, כזכור, הזכיר שוב שטוב לו בבירה בראיון לאחר המשחק בשבת

דן איינבינדר. יחזור להרכב נגד מכבי תל אביב (מאור אלקסלסי)

קבוצת הנוער של בית"ר החתימה היום את הבלם הגאני קובינה אמואה בן ה-18. אמואה, שחקן נבחרת גאנה עד גיל 21, מגיע בהשאלה מקבוצת גולדן קיקס ויחזק את ההגנה של שרון סבג.

בנושא אחר: במועדון הזהירו חלק מהשחקנים כי עליהם לנסות להימנע מספיגת צהובים מיותרים. "אין בעיה לשחק אגרסיבי, אבל אנחנו סופגים צהובים מיותרים שגרמו לנו להיעדרויות ואפשר להימנע מהם. הכמות היא פסיכית, צריך לאזן את זה", אמר גורם בקבוצה אתמול. 

גדי קינדה ספג העונה כבר שמונה כרטיסים צהובים, איינבינדר עם ששה, פלומיין עם חמישה ושחקנים נוספים, כמו אנטואן קונטה ודיוגו ורדסקה, נמצאים מרחק צהוב אחד מהרחקה. כאמור, איינבינדר ופלומיין יחזרו מהרחקה וישחקו. מקס גרצ'קין, שיפתח בגביע המדינה במקום אורי מגבו המורחק, עשוי לפתוח בצד שמאל. אם קונטה יהיה כשיר, הוא יחזור להרכב.

גדי קינדה ופרדי פלומיין. יותר מדי צהובים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי