הפועל כפ"ס רוצה לצרף את שובל גוזלן, קיזיטו ינחת ויחתום

שובל גוזלן
שובל גוזלן | דני מרון

אופיר חיים רוצה חיזוק לחלק ההתקפי, בקבוצה מקווים שאשדוד לא תערים קשיים על שחרורו של החלוץ. המאמן לשחקניו באסיפה: "זה הזמן של האנשים החזקים, צריכים להתאחד ולהתלכד"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

החלוץ האוגנדי קיזיטו, שעל הסיכום עימו פורסם כאן באתר, עתיד לנחות מחר (רביעי) בישראל ולחתום רשמית בהפועל כפר סבא. במועדון מקווים שהוא יוכל לעמוד לרשות הקבוצה כבר במשחק הקרוב ביום ראשון נגד סקציה נס ציונה.

בכפ"ס מנסים לחזק את הקבוצה בשחקן התקפה ישראלי, כאשר לאחר פציעתו של מוטי מלכה והסיכויים הנמוכים יותר שיצטרף לספורט1 נודע כי במועדון פנו בימים האחרונים לשובל גוזלן, חלוצה של מ.ס אשדוד.

החלוץ בן ה-25 כבש העונה חמישה שערים בגביע הטוטו ועוד שער אחד בליגה, כשבשש משמונת המשחקים האחרונים במדי הקבוצה מעיר הנמל החל את המשחק על הספסל. העולה החדשה מנסה להגיע עם גוזלן להבנות כספיות, ובמקביל מקווה שקבוצתו לא תעמוד בדרכו והוא יוכל לחזק את החוד של אופיר חיים, שמשווע לחיזוק.

קיזיטו. עוד חיזוק לכפר סבא (ISSOUF SANOGO/AFP via Getty Images)
קיזיטו. עוד חיזוק לכפר סבא (ISSOUF SANOGO/AFP via Getty Images)

"בדיוק עכשיו זה הזמן של האנשים החזקים, של אלה עם האופי החזק. האנשים שרוצים להשיג משהו בחיים שלהם, זה הזמן שלהם עכשיו. אנחנו צריכים להתלכד ולהתאחד כדי לנצח את המשחק", אמר המאמן אופיר חיים לשחקניו באימון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי