פוקס נפרד: "מפילים עליי את התיק במשחק העונה, כאילו שהשאר כוכבים"

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מאור אלקסלסי

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר המושאל ישוב לאלאבס ובשיחה מצרפת סיפר: "אפשר לספור את כמות הדקות ששיחקתי העונה על עשר אצבעות". תגובת המועדון: "הוא לא שוחרר"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

הקשר ז'אנדו פוקס יעזוב את ישראל לאחר חצי שנה במכבי חיפה. הקמרוני חזר אתמול (שלישי) לצרפת כדי להיות לצד אשתו ההרה ואינו מתכוון לחזור ארצה, כך שלמעשה כבר הסתיימה דרכו בכרמל ונציגו מנהל את השיחות לגבי שחרורו הרשמי מהמועדון – מהלך שהיה צפוי עוד מחודש נובמבר ועליו פרסמנו לראשונה בספורט1.

כעת, בשיחה בלעדית סיפר פוקס מצרפת: "הגעתי למכבי חיפה כדי להיות שחקן משמעותי, כפי שהייתי בסושו. לא סתם אלאבס רכשו אותי", אמר השחקן, "שיחקתי בכל העונה כמות דקות שאני יכול לספור על 10 אצבעות ואז מפילים עליי את התיק המקצועי במשחק העונה. כאילו ששאר השחקנים בקבוצה כוכבים".

כאמור פוקס הושאל מאלאבס הספרדית בתחילת העונה ומאז רשם רק שתי הופעות בהרכב – אחת בגביע נגד נס ציונה והשנייה שלשום נגד האלופה בעקבות השעיית נטע לביא, וכן עלה מהספסל חמש פעמים, לכל היותר ל-15 דקות בכל פעם. כעת הוא יחזור לאלאבס עם 144 דקות ליגה במאזנו, בנוסף ל-120 בגביע.

סוכנו, אסף כליפה שהה איתו לאחר המשחק והעלה תמונה משותפת לרשת החברתית. "אני מגבה אותו ומעכשיו יהיה לו טוב יותר במקום שיעריכו אותו", הסכים למסור בתגובה. יש לציין שממכבי חיפה נמסר בתגובה: "פוקס לא שוחרר".


כבר לא ישוב לישראל. פוקס (מאור אקלסלסי)

בינתיים, שחקני הקבוצה קיבלו יום מנוחה לאחר ה-4:3 ומחר יגבירו את ההכנות למשחק בשבת מול מכבי נתניה. במועדון עדיין חשים את האמוציות סביב משחק העונה ובעיקר מדברים על שביעות רצון מהגישה והיכולת ומגבים את המאמן מרקו בלבול בכל הקשור לחילוף השלישי, כאשר הכניס את ירדן שועה ולא שחקן הגנה. "אהבנו את הרצון של מרקו לנצח את המשחק. זאת הגישה של מכבי חיפה, לנצח בכל מקרה ובכל דקה" אמר גורם במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי