בכיר בהפועל ת"א: "לא נרשום זר שישי". קופר יצטרף בקיץ

ארמנדו קופר
ארמנדו קופר | עדי אבישי

השינויים הרבים עשו את שלהם ובמועדון החליטו לא לוותר על מענק המנהלת, המשמעות היא שהפנמי יחבור לקבוצה רק בעונה הבאה וכך תימנע הקבוצה מלפצות את מכבי פ"ת

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

יממה לאחר שארמנדו קופר הגיע לישראל בליווי סוכנו בניסיון לסכם על הצטרפותו להפועל תל אביב, בכיר במועדון אישר הבוקר (רביעי) לספורט1 שבשל ההחלטה להישאר עד תום העונה עם חמישה זרים רשומים ולזכות במענק מנהלת הליגות על סך 300 אלף שקלים, הקשר הפנמי כבר לא יצטרף בחלון הקרוב, אך צפוי לחתום לקראת העונה הבאה.

הפועל תל אביב קיוותה לצרף את אקס מכבי פתח תקווה בחלון הקרוב ולחזק את מרכז השדה, אולם שהמו"מ כבר יצא לדרך נודע לקבוצה כי בקיץ האחרון הוא שוחרר ממכבי פתח תקווה בחינם ובתמורה סיכם על פיצוי בסך 100 אלף דולר שיועבר למלאבסים אם ישוב לקבוצה אחרת בליגת העל. כפי שפרסמנו, האדומים הופתעו מדרישה זו וסירבו לשלם אותה, גם הקשר הבהיר כי אין בכוונתו לשאת בעלויות ועל כן סיכמו ביניהם הצדדים על הצטרפותו העקרונית בעונה הבאה, מה שימנע את הצורך לפצות את מכבי פתח תקווה.

כידוע להפועל תל אביב כבר חמישה זרים רשומים בסגל – סטפן ספירובסקי, מרווין פירסמן, עמנואל בואטנג, הרכש הטרי מייקל אולהה ודמבה קמארה שכבר קיבל את הודעת השחרור – ועל כן ספק גדול אם למשחק הקרוב נגד בני יהודה (ראשון, 20:00 בספורט1) יירשם פליפה רודריגס האורוגוואי שהצטרף השבוע, שרישומו בהתאחדות לא יוכל להתבצע עד אשר קמארה ימצא קבוצה אחרת, אחרת לא תזכה הקבוצה למענק המנהלת כאמור לעיל. אם החלוץ לא ימצא בית חדש בקרוב, הפועל ת"א תיאלץ להקפיאו בהתאחדות. נזכיר כי פרנסיס קיירמה חתם על טופס שחרור ועזב את המועדון, כך שאולהה יוכל לערוך הופעת בכורה בשבוע הבא.

מרווין פירסמן, שתחילה דנו באפשרות לשחררו בינואר, יסיים את העונה בהפועל תל אביב וצפוי לעזוב לאור סיום חוזהו.


פירסמן. צפוי לעזוב עם סיום חוזהו בתום העונה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי