אבוקסיס העביר אימון בכורה בבאר שבע: "כל מאמן חולם להיות פה"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

תחת מזג אוויר סוער, המאמן שהחליף את ברק בכר הגיע למתחם הבית האדום וערך היכרות עם הצוות המקצועי והשחקנים: "עכשיו אני רואה את העוצמות של המועדון המדהים הזה". צפו

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)
תחת מזג אוויר סוער שכלל אובך ורוחות עזות, ניהל היום (רביעי) יוסי אבוקסיס את אימון הבכורה שלו בהפועל באר שבע. "אני שמח להגיע, זו קבוצה שכל מאמן ישראלי ואפילו אירופי חולם להיות בה. עכשיו אני רואה את העוצמות של המועדון הזה המדהים הזה", סיפר המאמן הנרגש.

כשעתיים לפני האימון הגיע אבוקסיס למתחם האימונים בבית האדום שבצפון העיר, שם ערך לו מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים סיור במקום. לאחר מכן נפגש המאמן החדש עם אנשי הצוות המקצועי ובהמשך גם עם השחקנים. האימון שהתנהל באווירה טובה הסתיים דווקא באקורד צורם כאשר פאוליניו סובב את הברך. בקבוצה אמורים להעביר את הברזילאי בדיקת MRI מחר כדי לברר את חומרת הפציעה, כאשר ההערכה הראשונית היא שהוא לא יהיה כשיר למשחק בשבת מול הפועל רעננה.

כזכור, אתמול בשעת לילה מאוחרת בתום פגישה בביתה של הבעלים אלונה ברקת בשכונת צהלה בתל אביב ובנוכחות המנכ"ל, אסי רחמים ויו"ר מכבי פתח תקווה, אבי לוזון שתיווך בין הצדדים, סיכם אבוקסיס על חוזה לשנה וחצי בשכר של כ-80 אלף שקלים בחודש. לשכר הבסיס שירוויח אבוקסיס בבאר שבע יצטרפו גם מענקים אופציונליים על זכייה באליפות, בגביע המדינה והישגיות בזירה האירופית. 


תתרגלו, יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע (לירון מולדובן)

האוהדים שהגיעו לתמוך במאמן החדש (לירון מולדובן)

במהלך היום לא היה ברור האם אבוקסיס יופיע לאימון, זאת בשל מחלקות שהתגלתה בין ברקת לברק אברמוב, הבעלים של בני יהודה תל אביב, באשר לגבוה הפיצוי שבאר שבע תשלם תמורת התרת החוזה של אבוקסיס בבני יהודה, בו מצוי סעיף יציאה בגובה של כ-400 אלף יורו. מה שסלל את הדרך להשלמת העסקה הייתה הנכונות של אברמוב לוותר על פיצוי כספי, בתמורה לכך שבני יהודה תקבל זכות ראשונים על כל שחקן שבאר שבע תחליט לשחרר מהסגל.

אבוקסיס, שיוצג מחר באופן רשמי במסיבת עיתונאים ב-13:30, פותח פרק חדש בקריירת האימון שלו, שכללה בשנים האחרונות הצלחות כמאמן בני יהודה איתה אף זכה בגביע המדינה בעונה החולפת ובבני סכנין, אותה הוביל לפלייאוף העליון במשך שנתיים רצופות.

המשימה הראשונה של אבוקסיס בבאר שבע תגיע כבר ביום שבת (החל מ-17:10, ספורט4) במשחק חוץ מול סוגרת הטבלה, הפועל רעננה, כאשר בבאר שבע מסמנים את מפגש הגביע ב-16 לחודש מול מכבי נתניה כמשחק מפתח, זאת בשל העובדה כי מדובר בתואר היחיד שנשאר לקבוצה להתמודד עליו. במקביל, עם פתיחת חלון העברות, אבוקסיס יצטרך לקבל בימים הקרובים החלטות באשר לשינויים שהוא ירצה לבצע בסגל השחקנים הנוכחי של באר שבע.

 


נרגש לקראת אימון הבכורה כמאמן הפועל באר שבע. יוסי אבוקסיס (לירון מולדובן)

לראשונה במדי הפועל באר שבע (לירון מולדובן)

הצבע האדום מוכר לו היטב מהימים בהפועל ת"א (לירון מולדובן)

עם נייג'ל האסלביינק באימון הבכורה (לירון מולדובן)


עם הרכש החדש פאוליניו (לירון מולדובן)

יביא את האיכויות שלו לידי ביטוי גם בקבוצה גדולה? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי